• Darmowa aktywacja i dostawa karty SIM
  • 99% Polski w zasięgu: PLAY
  • Zamów przez telefon: +48 732 007 007

BEZ LIMITU za 25 zł

Rozmowy, SMS i MMS bez limitów
15 GB z kumulacją danych
Bez umowy i formalności!

Zamów z darmową aktywacją!

Teraz!

+10gb

za przeniesienie numeru

Wybierz ofertę

Bestseller
Oferta
No Limit
Chill ON
Cena
25 zł/miesiąc
25 zł/miesiąc
Korzyści
Kumulacja danych

Nie wszystkie GB zostały zużyte? Nie ma problemu - niewykorzystany zapas danych przechodzi na kolejny miesiąc!

Subskrypcja

Pełen relaks - konto co miesiąc doładuje się automatycznie, a Ty dzwonisz bez limitu i masz spory zapas danych.

Internet w kraju
15 GB z kumulacją

+10GB

za przeniesienie numeru

20 GB

+10GB

za przeniesienie numeru

Rozmowy w kraju
Bez limitu
Bez limitu
SMS-y w kraju
Bez limitu
Bez limitu
MMS-y w kraju
Bez limitu
Bez limitu
Roaming w UE
Tak - 0,017 zł / MB
Tak - 0,017 zł / MB
Umowa
Brak umowy i zobowiązań
Brak umowy i zobowiązań

Bestseller

No Limit

25 zł/miesiąc

+10gb

za przeniesienie numeru

  • Kumulacja danych

    Nie wszystkie GB zostały zużyte? Nie ma problemu - niewykorzystany zapas danych przechodzi na kolejny miesiąc!

  • 15 GB z kumulacją
  • Nielimitowane rozmowy/SMS/MMS
  • Bez umowy
Wybieram za 25 zł

Chill On

25 zł/miesiąc

+10gb

za przeniesienie numeru

  • Subskrypcja

    Pełen relaks - konto co miesiąc doładuje się automatycznie, a Ty dzwonisz bez limitu i masz spory zapas danych.

  • 20 GB bez kumulacji
  • Nielimitowane rozmowy/SMS/MMS
  • Bez umowy
Wybieram za 25 zł

Pobierz najwyżej ocenianą aplikację wśród wszystkich operatorów w Polsce! Pełna kontrola na horyzoncie!

  • Google Play

    4,8 | 1500+

  • AppStore

    4,8 | 1200+

Pobierz z Google Play Pobierz z AppStore

Przenieś numer bez wychodzenia z domu!

Bez obaw, robimy to zawodowo i szybko. Wszystkie formalności po naszej stronie! Zalety:

  • Zachowasz numer
  • Bonus +10GB
  • Darmowa dostawa
  • 99 %
    Vikingów
    zostaje z nami

    Większość meldujących się na pokładzie od nas nie odchodzi! Vikingiem stajesz się na zawsze!

  • 6 lat
    jesteśmy
    z Wami

    Pojawiliśmy się na rynku w roku 2013 i od tego czasu sukcesywnie się dla Was polepszamy.

  • 5 na 10 Vikingów
    przychodzi
    z polecenia

    Dobre słowo, zadowolenie z usług i możliwość darmowego rachunku to najlepsze polecenie!

Często zadawane pytania

Nie znalazłeś odpowiedzi?
Poszukaj więcej tutaj,
zapytaj nas na czacie
lub zadzwoń:
+48 732 007 007
+48 71 799 99 40

  • Jak przenieść swój dotychczasowy numer do Mobile Vikings?

    Wystarczy, że zamówisz kartę SIM i wypełnisz dane o swoim numerze a my zajmiemy się resztą.

    Jeśli chcesz przenieść numer należący do Ciebie będziemy potrzebować:

    • * Imienia
    • * Nazwiska
    • * PESELu a jeśli go nie masz to numeru PASZPORTU
    • * Informacji o obecnym operatorze
    • * Numeru telefonu do przeniesienia

    Jeśli chcesz przenieść numer zarejestrowany na firmę, będziemy potrzebować:

    • * Nazwy Firmy
    • * NIPu
    • * REGONu
    • * Numeru KRS
    • * Numeru telefonu
    • * Danych reprezentanta zarejestrowanego u obecnego operatora

    W trakcie składania wniosku wybierasz również termin przeniesienia numeru.

    • * Wybrana data idealne dla numerów na kartę, wybierasz dzień, kiedy chcesz się przenieść (jest możliwe naliczenie kary umownej, jeśli zerwiesz umowę z obecnym operatorem);
    • * Z zachowaniem okresu wypowiedzenia dla numerów na abonament, jeśli okres zobowiązania się już skończył (możliwe naliczenie kary umownej, jeśli zerwiesz umowę przed okresem zobowiązania);
    • * Na koniec obecnej umowy : dla numerów na abonament, jeśli umowa jeszcze trwa. To Twój obecny operator ustala datę przeniesienia numeru (nie ma możliwości naliczenia kary umownej).

    Przeniesienie numeru jest bezpłatne, a opłata za zamówienie wykorzystywana jest w całości na pierwsze doładowanie po aktywacji numeru w naszej sieci.

    Jak wygląda proces przeniesienia?

    Wysyłamy do Ciebie kartę kurierem, który potwierdza również Twoją tożsamość. Miej przy sobie dowód tożsamości, jeśli chcesz odebrać paczkę. W międzyczasie skontaktujemy się również z Twoim operatorem, żeby potwierdzić przeniesienie. O wszystkim będziemy Cię informować w naszej aplikacji. Jeśli dane, które podałeś w naszym formularzu zostaną potwierdzone przez obecnego operatora, nic nie powstrzyma Cię przed dumnym wejściem na pokład.

  • Co zrobić, żeby mieć #ZaDarmo?

    Ty zapraszasz do sieci nowe osoby, a my dajemy Ci 10% zniżki za każdą z nich. Przy pięciu aktywnych załogantach dostajesz od nas #ZaDarmo na zawsze.

    Warunki?

    • * Osoby zaproszone, czyli załoganci, doładowują się ofertą za minimum 25 zł, co 31 dni.
    • Dostajesz bonus tak długo, jak długo Twoja Załoga doładowuje.
    • * Masz aktywną subskrypcję Chill On lub włączone autodoładowanie w ofercie No Limit
    • * W sumie to tyle, reszta detali do znalezienia w Regulaminie.
  • Czym jest autodoładowanie?

    Autodoładowanie jest formą płatności, która umożliwia realizowanie cyklicznych doładowań w oparciu o kartę płatniczą podpiętą do konta Vikinga. Oprócz wygody, w ramach premii za korzystanie z usługi w danym miesiącu, z początkiem kolejnego miesiąca do konta przyznawany jest bonus internetowy. Wielkość bonusu zależy od liczby numerów z aktywnym autodoładowaniem:

    • * w przypadku jednej karty z aktywnym autodoładowaniem - bonus 1 GB
    • * w przypadku dwóch kart - bonus 2 GB dla każdej karty
    • * dla trzech i więcej kart - bonus 3 GB dla każdej karty.

    Wystarczy, że w zakładce “Moje konto” > “Płatności Vikinga” dodasz swoją kartę płatniczą, a następnie włączysz metodę płatności dla wybranych numerów, a doładowanie będzie wykonywane automatycznie, w ostatnim dniu ważności pakietów z poprzedniego doładowania, w godzinach 9:00 - 15:00. W przypadku nieudanej transakcji, po 4 godzinach zostanie podjęta ponowna próba doładowania. Jeśli ona również nie zakończy się sukcesem, autodoładowanie zostanie wyłączone na numerach, dla których nie powiodła się transakcja. O nieudanych próbach poinformujemy Cię SMS-em.

    Dodając kartę płatniczą, automatycznie wybrana jest opcja pobierania w pierwszej kolejności Punktów Vikinga dostępnych na koncie. Jeśli nie masz na koncie wystarczającej liczby Punktów Vikinga, by opłacić całe doładowanie, zostanie zrealizowana płatność częściowa, to znaczy pobierzemy posiadaną ilość Punktów, a dopłata nastąpi z karty płatniczej.

    Doładowania wykonane innymi metodami nie mają wpływu na wyłączenie lub przesunięcie terminu autodoładowania.

  • Zgubiłem/ukradziono mi kartę. Co powinienem zrobić?

    Jeśli zgubiłeś lub ukradziono Twoją kartę SIM, powinieneś skontaktować się z nami (helpdesk@mobilevikings.pl) z zarejestrowanego w systemie adresu mailowego. W wiadomości prześlij takie dane, jak:

    • * imię i nazwisko
    • * numer telefonu
    • * numer PESEL
    • * adres do wysyłki

    Napisz również, czy powodem wymiany jest zgubienie/kradzież karty.

    Zablokujemy dotychczasową kartę i wyślemy do Ciebie jej duplikat.

  • Krótkie kody (USSD)

    Krótkie kody ułatwią Ci codzienne korzystanie z konta. By ich użyć, po prostu wprowadź kod i zadzwoń na niego:

    stan konta

    *101# saldo konta
    *103# stan SMS/MMS
    *108# stan pakietu danych

    ogólne

    790200200 konfiguracja poczty głosowej
    #002# wyłącz/włącz pocztę głosową
    #31#numer_telefonu ukryj mój numer
    *121# wyświetl mój numer
    *120# "zadzwoń do mnie"

    blokada połączeń z numerów zastrzeżonych

    *222*114*1# aktywacja
    *222*114*2# deaktywacja

    przekierowania

    Przekierowanie na pocztę głosową jest bezpłatne, za inne płacisz jak za połączenie z sieci Mobile Vikings na wskazany numer. Miej na uwadze, że posiadanie uruchomionej poczty głosowej podczas pobytu zagranicą generuje dodatkowe koszty zgodne z cennikiem usług w roamingu międzynarodowym, dlatego planując wyjazd, możesz zlecić wyłączenie usługi.

    bezwarunkowe:

    *21*numer# aktywacja
    #21# deaktywacja

    gdy zajęty:

    *67*numer# aktywacja
    #67# deaktywacja

    gdy nie odpowiada:

    *61*numer# aktywacja
    #61# deaktywacja

    gdy niedostępne:

    *62*numer# aktywacja
    #62# deaktywacja

    informacja o próbie połączenia

    Usługa pozwala na dostarczenie informacji o nieodebranym połączeniu, w zależności od sytuacji

    *67*790998725# gdy zajęty
    *61*790998725# gdy nie odpowiada
    *62*790998725# gdy niedostępny

    informacja o połączeniu oczekującym

    Usługa umożliwia dostarczanie informacji na temat nowych połączeń przychodzących w trakcie trwania innego połączenia.

    *43# aktywacja
    #43# deaktywacja
  • Więcej odpowiedzi

Program poleceń na pokładzie!

Im więcej zapraszasz tym mniej płacisz! Ściągnij znajomych i zaoszczędź na swoim rachunku. W zależności od tego ile osób polecisz, możesz płacić odpowiednio 22 zł, 19 zł, 16 zł, 13 zł i finalnie 0 zł zamiast 25 zł!

Powiedz mi więcej!
przewiń do góry