To Wasza sieć
15 GB Internetu
Nielimitowane rozmowy, SMS i MMS za 25 zł miesięcznie.
Dołącz do nas
hero photo
99 %
osób, które założyło hełm, nigdy go nie ściągnęło!
To najwyższy wskaźnik lojalności kart prepaid w całej Europie! Kto raz wkroczy na pokład, już zawsze chce na nim zostać.
Oferta
Najczęściej zadawane pytania
  • Połączenia wychodzące są ważne przez 365 dni od ostatniego doładowania w ofercie Standard lub No Limit. W związku z tym, nawet po zakończeniu ważności oferty, możesz korzystać z dostępnych środków na warunkach ogólnych, płacąc: 0,19 zł za minutę połączenia, 0,09 zł za sms, 0,10 zł za mms oraz 0,01 zł za MB.

    Doładowanie salda dowolną kwotą nie przedłuża ważności numeru.

    Po upływie 365 dni, numer ma status zawieszonego, połączenia wychodzące są blokowane, a Ty masz jeszcze 60 dni na wykonanie doładowania (należy wykonać doładowanie w ofercie Standard lub No Limit poprzez stronę www Mobile Vikings) i uratowanie numeru. Po tym czasie numer jest odłączany i nie ma już możliwości jego ponownej aktywacji.

  • Przeniesienie numeru jest proste :) Wystarczy zadzwonić na 732007007 i złożyć zamówienie telefonicznie lub zamówić kartę poprzez formularz. Zwróć uwagę na to, by dane w zamówieniu były zgodne z danymi, na jakie przenoszony numer jest zarejestrowany u obecnego operatora.

    Dane wymagane podczas przeniesienia numeru zarejestrowanego na osobę fizyczną:

    • Imię
    • Nazwisko
    • PESEL
    • Numer dokumentu tożsamości, na przykład dowodu osobistego lub paszportu
    • Nazwa obecnego operatora
    • MSISDN - czyli obecny numer telefonu

    Dane wymagane podczas przeniesienia numeru zarejestrowanego na działalność gospodarczą:

    • Nazwa firmy
    • NIP
    • REGON
    • Numer KRS
    • Nazwa obecnego operatora
    • MSISDN - czyli obecny numer telefonu

    Kolejnym krokiem zamówienia jest wybór terminu transferu. Dla numeru na kartę możesz wybrać dowolną datę, ponieważ z obecnym operatorem nie jesteś związany umową. W przypadku numeru na abonament, masz do wyboru jedną z trzech opcji:

    • konkretny dzień - jeśli nie zostanie zachowany wymagany okres wypowiedzenia, dotychczasowy operator może naliczyć karę umowną,
    • na koniec okresu wypowiedzenia - termin zostanie wyznaczony przez obecnego operatora na koniec najbliższego pełnego okresu rozliczeniowego. Jeśli nadal obowiązuje Cię umowa, operator może naliczyć karę związaną z niezachowaniem jej warunków,
    • na koniec umowy - obecny operator ustali termin na koniec kontraktu lub na koniec pierwszego pełnego cyklu rozliczeniowego po okresie obowiązywania umowy. Jeśli jesteś związany umową na czas określony i nie chcesz, by operator naliczył karę za jej wcześniejsze rozwiązanie, powinieneś wybrać właśnie tą opcję.

    Ostatnim etapem zamówienia jest opłacenie pierwszego doładowania, które dostępne będzie na vikingowej karcie od dnia aktywacji numeru w naszej sieci.

    Karta wraz z dokumentami zostanie do Ciebie wysłana za pomocą kuriera, który potwierdzi Twoje dane w stosownym oświadczeniu. Spodziewając się wizyty kuriera, przygotuj swój dowód osobisty, ponieważ jest on niezbędny do weryfikacji danych. Jeśli chodzi o dokumenty związane z przeniesieniem, również podpiszesz je w obecności kuriera, który następnie przekaże je nam wraz z oświadczeniem dotyczącym poprawności danych. Po otrzymaniu dokumentów, będziemy mogli rozpocząć proces transferu Twojego numeru. Wniosek zostanie wysłany do obecnego operatora, który w zależności od wybranego trybu przeniesienia, zaakceptuje, bądź wyznaczy termin transferu. Jeśli wszystko będzie w porządku, jedyne co powinieneś zrobić, to poczekać na dzień przeniesienia i sprawdzać wiadomości od nas - o postępach w procesie będziesz informowany drogą mailową lub smsową.

  • Swoją kartę SIM możesz doładować na kilka sposobów:

    1. uruchamiając autodoładowanie - dzięki temu rozwiązaniu doładowanie jest wykonywane raz w miesiącu, system sam sprawdza, na kiedy przypada ostatni dzień aktualnego doładowania, dzięki czemu optymalnie wykorzystujesz to, za co płacisz i masz pewność, że Twój skumulowany internet nie przepadnie. Autodoładowanie włączysz tu, dodając kartę płatniczą i wskazując ofertę.

    2. poprzez aplikację Viking App zainstalowaną na Twoim smartfonie: kartą Miastercard/VISA, szybkim przelewem Dotpay lub z uzbieranych Punktów Vikinga

    3. po zalogowaniu do konta, poprzez stronę www.mobilevikings.pl – kliknij przycisk „Doładuj konto” widoczny w prawym górnym rogu, a następnie wybierz, który numer z listy ma zostać doładowany (w przypadku posiadania kilku numerów). Możesz wybrać jedną z metod płatności:

    • karta płatnicza (system płatności online kartą Mastercard/VISA) - wprowadź numer karty, datę jej ważności oraz kod CVC, który znajduje się na odwrocie - możesz od razu zapamiętać kartę i zlecić autodoładowanie.
    • przelew internetowy Dotpay - zostaniesz przekierowany do strony wyboru Twojego banku. Wybierz swój bank, uzupełnij dane do logowania i wykonaj przelew online.
    • Punkty Vikinga – płatność Punktami Vikinga, otrzymanymi jako bonus w programie ‘Darmowe doładowania’. Jeśli nie masz wystarczającej liczby punktów, możesz podzielić płatność i wykorzystać je jako zniżkę do doładowania. Płatność uzupełnisz drugą metodą - kartą kredytową lub przelewem internetowym.

    4. bez logowania do konta, poprzez stronę www.mobilevikings.pl – wybierasz przycisk „Doładuj konto” widoczny w prawym górnym rogu strony. W formularzu płatności zostaniesz poproszony o wprowadzenie numeru do doładowania, a także adresu mailowego, na który ma zostać wysłane potwierdzenie płatności. Dostępne metody płatności, to:

    • karta płatnicza (system płatności online kartą Mastercard/VISA) - należy wprowadzić numer karty, datę jej ważności oraz kod CVC, który znajduje się na odwrocie.
    • przelew internetowy Dotpay - zostaniesz przekierowany do strony wyboru banku. Wybierz z listy swój bank, uzupełnij dane do logowania i dokonaj przelewu online.

    Możesz również doładować saldo dowolną kwotą, wybierając kwotę z zakresu 5 zł - 300 zł. Takie środki możesz wykorzystywać na usługi zgodnie z Cennikiem. Środki z doładowania dowolną kwotą są ważne tak długo, jak ważny jest Twój numer, takie doładowanie nie przedłuża ważności karty.

  • Ty zapraszasz do sieci nowe osoby a my dajemy Ci 10 % zniżki za każdą z nich. Jak będziesz miał 5 w swojej załodze to będziesz dostawał od nas #ZaDarmo na zawsze.

    Warunki?

    1. Osoby zaproszone powinny doładowywać za minimum 25 zł co 31 dni.

    2. Dostajesz bonus tak długo, jak długo Twoja Załoga doładowuje.

    3. Koniecznie powinieneś włączyć na swoim numerze Autodoładowanie.

    4. W sumie to tyle, reszta detali do znalezienia w regulaminie.

  • Z usługami w roamingu zagranicznym mamy do czynienia, gdy jesteś w zasięgu zagranicznego operatora. Stawki zależą tu od tego, w jakim kraju obecnie się znajdujesz, a także od tego, do jakiego kraju wykonujesz połączenie. Szczegółowe zestawienie obowiązujących stawek znajdziesz w zakładce: "Usługi dodatkowe" > "Roaming" - tu możesz wskazać, pomiędzy jakimi krajami wykonywana jest usługa i sprawdzić koszt.

    Ogólne stawki w roamingu międzynarodowym przedstawia poniższa tabela.

    Kierunek Strefa Euro Strefa 1A Strefa 1 Strefa 2 Strefa 3
    Do Polski 0,12 zł 0,44 zł 5,00 zł 7,00 zł 15,00 zł
    Do Strefy Euro 0,12 zł 0,44 zł 7,00 zł 9,00 zł 15,00 zł
    Do Strefy 1 A 0,44 zł 0,44 zł 7,00 zł 9,00 zł 15,00 zł
    Do Strefy 1 7,00 zł 7,00 zł 7,00 zł 9,00 zł 15,00 zł
    Do Strefy 2 10,00 zł 10,00 zł 10,00 zł 10,00 zł 15,00 zł
    Do Strefy 3 15,00 zł 15,00 zł 15,00 zł 15,00 zł 15,00 zł
    Połączenia
    przychodzące
    0,00 zł 0,05 zł 1,00 zł 4,00 zł 5,00 zł
    Sms 0,04 zł 0,19 zł 1,00 zł 2,00 zł 4,00 zł
    Mms 0,01 zł 0,25 zł 2,00 zł 3,00 zł 6,00 zł
    Transmisja
    danych
    0,017
    PLN/MB
    0,25
    PLN/MB
    1,81
    PLN/100kB
    2,72
    PLN/100kB
    4,54
    PLN/100kB

    Jeśli na Twoim numerze jest aktualnie 0 zł, należy doładować saldo numeru dowolną kwotą. Możesz wybrać kwotę z zakresu 5 zł - 300 zł. Wpłacone środki będą ważne tak długo, jak długo jest ważna Twoja karta sim.