PL
Wybierz język
Wejdź na www.rejs2024.pl - poznaj i skomentuj nasze plany na 2024 rok.

JAK PRZENIEŚĆ NUMER?

Chcesz zmienić operatora, ale zachować numer?
Nic prostszego! Nieważne, czy masz abonament, mixa, czy ofertę na kartę - wystarczy parę kliknięć, bo resztą zajmiemy się my.
KROK 1

TY: WYBIERASZ OFERTĘ

Wypełniasz krótki formularz online lub dzwonisz na nasz Help Desk. Zamawiasz kartę SIM lub eSIM. Podajesz informację o przenoszonym numerze i dane właściciela. Masz wybór: potwierdzasz tożsamość online (przez mObywatela albo mojeID) lub kurierem. Opłacasz pierwszy miesiąc użytkowania. Żadnych wycieczek do salonów i podpisywania dokumentów!

KROK 2

MY: ODBIJAMY TWÓJ NUMER

Bierzemy na siebie kontakt z Twoim starym operatorem. Dajemy mu znać, że zabieramy Cię na swój pokład! A Tobie wysyłamy nową kartę SIM lub kod QR do instalacji eSIM.

KROK 3

TY: ODBIERASZ KARTĘ

Pobierasz eSIM w 100% online albo dostarczamy Ci tradycyjną kartę SIM kurierem pod drzwi - za darmo.

KROK 4

MY: WYZNACZAMY DATĘ PRZENIESIENIA

Witamy Twój numer na pokładzie nawet następnego dnia roboczego, jeśli nie obowiązuje Cię żadna umowa - lub kiedy tylko takowa wygaśnie.

KROK 5

TY: PŁYNNIE ZMIENIASZ SIEĆ

Po północy, w dniu przeniesienia numeru, karta SIM starego operatora staje się nieaktywna, a ożywa karta Mobile Vikings. Po prostu umieszczasz nową kartę w telefonie i działa.

SUKCES!

PUFFF! ZOSTAJESZ VIKINGIEM. WITAJ W SIECI LUDZI, NIE NUMERÓW!

FAQ

O TYM WARTO PAMIĘTAĆ!

01

Czy numer przeniesie się, jeśli będę za granicą?

Nie. Podczas przenoszenia Twojego numeru na pokład sieci Mobile Vikings musisz znajdować się w zasięgu naszych nadajników, czyli w Polsce. Inaczej proces się nie powiedzie.

02

Czy możliwe jest przeniesienie numeru z abonamentu na kartę lub z oferty mix?

Oczywiście. Sprawdź tylko status swojej umowy z obecnym operatorem. W przypadku umowy na czas określony, zlecenie przeniesienia numeru możesz złożyć najwcześniej na 120 dni przed końcem jej obowiązywania. Nie zrywaj jej wcześniej, jeśli nie chcesz płacić kar - w formularzu zaznacz opcję “na koniec umowy”.

Jeśli wiesz, że Twoja umowa przeszła już na czas nieokreślony, zaznacz w formularzu zamówienia opcję “z zachowaniem okresu wypowiedzenia”, by uniknąć kar finansowych za zerwanie kontraktu.

Pamiętaj, że przenieść numer może tylko właściciel numeru. Jeśli numer telefonu nie jest zarejestrowany na Ciebie, nic straconego! Wtedy przydaje się cesja numeru.

03

Czy wniosek o przeniesienie numeru mogę złożyć tylko przez internet?

Wypełnienie wniosku online jest prostsze i szybsze, niż myślisz! Jeśli jednak potrzebujesz pomocy, napisz lub zadzwoń na nasz Help Desk i zleć im to zadanie.

+100K

Ponad 100 tys. Vikingów na pokładzie

10

Prawie 10 lat na rynku

+10k

Ponad 10 tys. masztów i zasięg sieci Play

Przeniesienie numeru do Mobile Vikings

Masz dość umów na lata, lojalek i kruczków? Mamienia słodkimi słówkami przed zakupem? Irytują Cię boty w obsłudze klienta? Limity w ofertach? Albo to, że nowi mają lepiej? Ach, jest tyle powodów na przeniesienie numeru! Tylko, co zrobić, by nie trafić z deszczu pod rynnę? Sprawdzić, jak wygląda oferta dla przenoszących numer do niezależnego operatora komórkowego, czyli sieci Mobile Vikings. Wcześniej ustal też, kiedy możesz przenieść numer do innej sieci. Wszystko zależy od warunków Twojej obecnej umowy.

Dlaczego warto przenieść numer?

Po to, żeby mieć lepiej! Na przykład pozbyć się umów i zobowiązań. Płynąć na własnych warunkach, z opcją rezygnacji w każdej chwili. Uwolnić się od kruczków, druczków i niekończących się formalności. Zamiast tego, rozumieć jasne zasady. Liczyć na pomoc i życzliwy kontakt w dowolnym momencie. Być widzialnym cały czas, a nie tylko pod koniec obowiązującej umowy. Miła odmiana? To się nazywa być fair wobec swoich użytkowników. Przeniesienie numeru na kartę otwiera nowe możliwości. W przypadku Mobile Vikings - morze korzyści.

Oferta dla przenoszących numer - dopasuj ją pod siebie

Jesteś gotowy na przeniesienie numeru? Czas poznać nowoczesną ofertę Mobile Vikings. Dopasuj ją do swoich potrzeb. Wybierz, czy odpowiada Ci bardziej subskrypcja, oferta na kartę, a może internet mobilny? Swoboda wyboru jest najważniejsza. Nie wiesz, co wybrać? Chętnie podpowie Ci nasz Help Desk. Po ludzku, bez ściemy i nęcenia pustymi obietnicami.

Jeśli wybierzesz subskrypcję, to otrzymasz zalety telefonu na kartę (ale bez wiązania się umową - spokojna głowa) i na abonament. Serio, same zalety, bez wad obu rozwiązań. Karta SIM z internetem, pakiet GB do wykorzystania (ustalasz, ile potrzebujesz). Niewykorzystane Gigsy kumulujesz, wymieniasz na gadżety i ubrania w Viking Store lub przekazujesz na cele charytatywne. Co więcej, raz wybrany pakiet możesz zmienić w każdej chwili. Ot tak, po prostu. Bez kruczków i karania Cię za zmianę zdania. W Mobile Vikings wolność to nie wydmuszka!

Wolisz ofertę na kartę? Masz prawo, Ty wybierasz. I znowu zmieniasz ofertę, kiedy chcesz, bez żadnych konsekwencji (czekają Cię wyłącznie korzyści). Bez umowy, bez lojalek i bez limitów. Pakiety dopasowane są do różnych potrzeb mobilnych Vikingów. Gdy się zdecydujesz i wypełnisz krótki formularz (lub skontaktujesz się z Help Deskiem), karta SIM pojawi się pod Twoimi drzwiami. Potwierdzasz jej odbiór, a reszta jest po naszej stronie. Od teraz płyniesz na pokładzie Vikingów.

Co jeszcze? Prędki internet mobilny pod Twoją pełną kontrolą! Zużycie internetu i pakiety widzisz w naszej aplikacji mobilnej Viking App. Pakiety zmieniasz w zależności od potrzeb, a nawet nastroju. Łączysz się kiedy chcesz, gdzie chcesz i oczywiście bez umowy.

Jak długo trwa przeniesienie numeru?

W Mobile Vikings to prosty proces. Jeśli posiadasz numer na kartę, to mogą minąć zaledwie 3 dni robocze od momentu, w którym złożyłeś wniosek. Wszystko widzisz w aplikacji Viking App. Jeśli masz abonament i jesteś związany umową, to mamy dobrą wiadomość - nie ma takiej umowy, której nie da się rozwiązać. Wszystko zależy od tego, co masz wpisane w obecnej umowie. Dlatego czasem potrzeba cierpliwości. Inaczej narażasz się na kary umowne u obecnego operatora, jeśli takie zamieścił w umowie (nieładnie!). Przez proces przeniesienia numeru chcemy poprowadzić Cię bez szwanku: prosto, szybko i w życzliwej atmosferze.