W Mobile Vikings to prosty proces. Jego czas zależy od wyboru karty eSIM albo SIM. Jeśli posiadasz numer na kartę i zamawiasz eSIM, to już następnego dnia możesz korzystać z usług naszej sieci. W przypadku wyboru tradycyjnej karty SIM, mogą minąć ok. 3 dni robocze od momentu, w którym złożyłeś wniosek. Wszystko widzisz w aplikacji Viking App lub na internetowym Koncie Vikinga.
Jeśli masz abonament i jesteś związany umową, to mamy dobrą wiadomość - nie ma takiej umowy, której nie da się rozwiązać. Wszystko zależy od tego, co masz wpisane w obecnej umowie. Dlatego czasem potrzeba cierpliwości. Inaczej narażasz się na kary umowne u obecnego operatora, jeśli takie zamieścił w umowie (nieładnie!). Wniosek o przeniesienie można złożyć nawet 120 dni przed zakończeniem zobowiązania u obecnego operatora. Przez proces przeniesienia numeru chcemy poprowadzić Cię bez szwanku: prosto, szybko i w życzliwej atmosferze. A gdy już minie okres umowy z Twoim dotychczasowym operatorem - staniesz się Vikingiem.