Chcesz zmienić sieć komórkową i zachować swój numer? A może wolisz zamówić nowy? No to usiądź wygodnie. W obu przypadkach klikniesz kilka razy, a resztę załatwimy za Ciebie.
Zamawiasz SIM lub eSIM i podajesz swoje dane. Opłacasz pierwszy miesiąc. Potwierdzasz tożsamość online (lub później kurierem).
2. ODBIJAMY TWÓJ NUMER
Załatwiamy wszystkie formalności z Twoim obecnym operatorem. Wysyłamy Ci kartę SIM albo kod QR do eSIM.
3. ODBIERASZ KARTĘ
Pobierasz eSIM w 100% online lub otrzymujesz kartę SIM kurierem, prosto pod Twoje drzwi – za darmo.
4. WYZNACZAMY DATĘ PRZENIESIENIA
Nie obowiązuje Cię żadna umowa? Witamy Twój numer na naszym pokładzie nawet następnego dnia roboczego. Masz dłuższy okres wypowiedzenia? Damy Ci znać, gdy nadejdzie moment Twoich przenosin.
5. ZOSTAJESZ VIKINGIEM
Po północy, w dniu przeniesienia numeru, karta SIM starego operatora staje się nieaktywna. Ożywa za to karta Mobile Vikings. Odtąd wiosłujesz z nami! Kierunek: wolność!
Przed rozpoczęciem czatu zapoznaj się z Klauzulą informacyjną oraz Polityką prywatności. Rozpoczynając czat wyrażasz zgodę na przetwarzanie przez VikingCo Poland sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu podanych danych osobowych w celu obsługi klienta. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym momencie wycofana.