Nie, do korzystania z internetu mobilnego od Mobile Vikings nie jest wymagany router. Możesz używać karty SIM bezpośrednio w smartfonie, tablecie lub laptopie (z modemem LTE). Dodatkowo, smartfon może pełnić funkcję przenośnego hotspotu, udostępniając internet innym urządzeniom przez Wi-Fi, Bluetooth lub USB.
Internet bezprzewodowy w Mobile Vikings możesz aktywować na kilka sposobów:
Najwygodniej przez AutoOdnowienie – podłącz kartę płatniczą do Konta Vikinga i ustaw cykliczne odnawianie wybranego ładunku co miesiąc.
AutoOdnowianie z Salda – środki muszą być dostępne na Saldzie w dniu doładowania.
Jednorazowo – za pomocą karty płatniczej, BLIK-a, szybkiego przelewu Dotpay lub Google Pay.
Bez AutoOdnowienia – doładuj internet środkami zgromadzonymi na Saldzie.
Wszystkie opcje znajdziesz na Koncie Vikinga.
Tak, w ofercie Pokłady Internetu niewykorzystane GB nie przechodzą na kolejny miesiąc, czyli nie ma kumulacji internetu.
Nie. Pokłady Internetu to usługa, z której można korzystać, będąc połączonym z nadajnikami Play, czyli w Polsce.
Nie. Do korzystania z internetu mobilnego w Mobile Vikings potrzebna jest aktywna karta SIM lub eSIM. Bez niej połączenie z siecią nie będzie możliwe.
Tak. Mobile Vikings działa w oparciu o infrastrukturę sieci Play, która obejmuje zasięgiem niemal cały kraj i stale rozbudowuje swoją sieć LTE oraz 5G.
Tak, w Mobile Vikings korzystasz z internetu mobilnego bez konieczności podpisywania długoterminowej umowy. Nasze oferty są w pełni elastyczne – możesz je włączyć, zmienić lub wyłączyć w dowolnym momencie, bez okresu wypowiedzenia. Dzięki temu możesz korzystać z internetu na kartę bez umowy na własnych zasadach.
Przed rozpoczęciem czatu zapoznaj się z Klauzulą informacyjną oraz Polityką prywatności. Rozpoczynając czat wyrażasz zgodę na przetwarzanie przez VikingCo Poland sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu podanych danych osobowych w celu obsługi klienta. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym momencie wycofana.