Pomoc i wsparcie

Wymiana karty SIM

Zgubiłem/ukradziono mi kartę. Co powinienem zrobić?

Jeśli zgubiłeś lub ukradziono Twoją kartę SIM, powinieneś skontaktować się z nami z zarejestrowanego w systemie adresu mailowego. W wiadomości prześlij takie dane, jak:

  • imię i nazwisko

  • numer telefonu

  • numer PESEL

  • adres do wysyłki

  • numer do kontaktu dla kuriera

  • Napisz również, czy powodem wymiany jest zgubienie/kradzież karty.

    Zablokujemy dotychczasową kartę i wyślemy do Ciebie jej duplikat. W związku z tym, że karta wysyłana jest kurierem do rąk własnych, upewnij się, czy będziesz pod wskazanym adresem.

    Czy ta odpowiedź była pomocna? tak nie   140 z 155 uznało to za pomocne
    Masz więcej pytań? Skontaktuj się z nami! Powrót do Pomoc i wsparcie