Wybierz język

Pomoc i wsparcie

Wymiana karty SIM

Zgubiłem/ukradziono mi kartę. Co powinienem zrobić?

Jeśli zgubiłeś lub ukradziono Twoją kartę SIM, powinieneś skontaktować się z nami z zarejestrowanego w systemie adresu mailowego. W wiadomości prześlij takie dane, jak:

  • imię i nazwisko

  • numer telefonu

  • numer PESEL

  • adres do wysyłki

  • numer do kontaktu dla kuriera

Napisz również, czy powodem wymiany jest zgubienie/kradzież karty.

Zablokujemy dotychczasową kartę i wyślemy do Ciebie jej duplikat. W związku z tym, że karta wysyłana jest kurierem do rąk własnych, upewnij się, czy będziesz pod wskazanym adresem.

W momencie zlecenia wymiany karty, jesteśmy zobowiązani sprawdzić, czy Twój PESEL jest zastrzeżony. Jeśli tak - wydanie duplikatu nie będzie możliwe (w dowolnym momencie możesz chwilowo wyłączyć zastrzeżenie i wówczas zgłosić nam ponownie chęć wymiany).

Wymiana karty raz w roku jest darmowa, jeśli potrzeba ponownego duplikatu pojawi się częściej, koszt wymiany wynosi 19 zł. Gdy skontaktujesz się z nami, prześlemy Ci informacje na temat tego, jak opłacić zamówienie.

Istnieje możliwość zablokowania dotychczasowej karty i nie wysyłania nowej. Jeśli z jakiegoś względu nie chcesz od razu dostać duplikatu, wystarczy, że dasz nam znać, że zależy Ci tylko na blokadzie karty.

Czy ta odpowiedź była pomocna? tak nie   199 z 222 uznało to za pomocne
Masz więcej pytań? Skontaktuj się z nami! Powrót do Pomoc i wsparcie