-
VikingCo Poland sp. z o. o.
- plac Grunwaldzki 23, 50-365 Wrocław, Grunwaldzki Center
- NIP: 8971793-639
- REGON: 022284492
- KRS: 0000484436
Pomoc i wsparcie
Wymiana karty SIM
Zgubiłem/ukradziono mi kartę. Co powinienem zrobić?
Jeśli zgubiłeś lub ukradziono Twoją kartę SIM, powinieneś skontaktować się z nami z zarejestrowanego w systemie adresu mailowego. W wiadomości prześlij takie dane, jak:
- imię i nazwisko
- numer telefonu
- numer PESEL
- adres do wysyłki
- numer do kontaktu dla kuriera
Napisz również, czy powodem wymiany jest zgubienie/kradzież karty.
Zablokujemy dotychczasową kartę i wyślemy do Ciebie jej duplikat. W związku z tym, że karta wysyłana jest kurierem do rąk własnych, upewnij się, czy będziesz pod wskazanym adresem.
Jeśli posiadasz potwierdzenie kradzieży wydane przez organy ścigania, duplikat wyślemy do Ciebie bezpłatnie. W innych przypadkach koszt wymiany wynosi 19 zł pobierane z salda/portfela numeru (kontaktując się z nami, daj znać, że zgadzasz się na pobranie tej kwoty).
W momencie zlecenia wymiany karty, jesteśmy zobowiązani sprawdzić, czy Twój PESEL jest zastrzeżony. Jeśli tak - wydanie duplikatu nie będzie możliwe (w dowolnym momencie możesz chwilowo wyłączyć zastrzeżenie i wówczas zgłosić nam ponownie chęć wymiany).
Istnieje możliwość zablokowania dotychczasowej karty i nie wysyłania nowej. Jeśli z jakiegoś względu nie chcesz od razu dostać duplikatu, wystarczy, że dasz nam znać, że zależy Ci tylko na blokadzie karty.