Company logo

Czy można zablokować kartę SIM w przypadku jej zgubienia lub kradzieży?

Tak. Jeśli zgubiłeś kartę SIM lub urządzenie z kartą SIM/eSIM – działaj szybko. Najważniejsze jest jak najszybsze zablokowanie karty, żeby nikt nie mógł z niej skorzystać.

Nawet jeśli szybko zablokujesz kartę, w przypadku kradzieży zalecamy zgłoszenie sprawy na policję – lepiej mieć takie zgłoszenie na wszelki wypadek.

Jak zgłosić utratę karty SIM/eSIM?

    • Wyślij wiadomość na helpdesk@mobilevikings.pl z adresu e-mail powiązanego z Twoim Kontem Vikinga. W treści wiadomości podaj:
        • imię i nazwisko,
        • numer telefonu,
        • numer PESEL,
        • czy chcesz tylko zablokować kartę, czy od razu zamówić duplikat.
    • Zadzwoń pod numer 732 007 007.

Szczegółowe informacje o procesie wymiany karty znajdziesz we wpisie Jak możesz wymienić kartę SIM/eSIM na nową?

---

Pamiętaj

Przy każdej wymianie karty sprawdzamy, czy Twój numer PESEL jest zastrzeżony. Jeśli jest – wydanie duplikatu będzie możliwe dopiero po wyłączeniu zastrzeżenia.

Możesz też zablokować starą kartę bez zamawiania nowej.