-
VikingCo Poland sp. z o. o.
- plac Grunwaldzki 23, 50-365 Wrocław, Grunwaldzki Center
- NIP: 8971793-639
- REGON: 022284492
- KRS: 0000484436
Pomoc i wsparcie
Wifi calling
Jak włączyć WiFi calling i co to za usługa?
Wifi calling to usługa, która pozwala dzwonić, wysyłać SMSy i MMSy z takich miejsc, w których zasięg sieci komórkowej jest ograniczony - niezależnie od tego, czy jesteś w Polsce, czy w jakimkolwiek innym miejscu na świecie. Wystarczy włączyć „Połączenia przez Wi-Fi”/„Rozmowy przez Wi-Fi” w Twoim telefonie, połączyć się ze stabilnie działającą siecią wifi i możesz działać.
Oto wskazówki, gdzie znajdziesz odpowiednie ustawienia do włączenia lub wyłączenia wifi calling:
- jeśli masz urządzenie z systemem ANDROID (wersja 5.0 lub nowsza):
- Otwórz Ustawienia telefonu
- Sieć komórkowa
- Komórkowa transmisja danych
- Włącz / wyłącz Wifi calling.
jeżeli masz urządzenie z systemem iOS (wersja 10.3 lub nowsza):
- Wejdź w ustawienia urządzenia
- Sieć komórkowa
- Włącz / wyłącz funkcję Rozmowy przez Wi-Fi.
Postępujesz zgodnie z instrukcją a usługa nie działa? Spróbuj wysłać SMS o treści "START" na numer 282.
Miej jednak na uwadze, że usługa wifi calling jest dostępna na wybranych modelach telefonów, dostosowanych do ustawień naszego partnera infrastrukturalnego, czyli sieci Play.