-
VikingCo Poland sp. z o. o.
- ul. Tadeusza Kościuszki 29, 50-011 Wrocław, Focus Business Center, budynek E
- NIP: 8971793-639
- REGON: 022284492
- KRS: 0000484436
Pomoc i wsparcie
Użytkowanie
W jaki sposób mogę doładować kartę SIM?
Swoją kartę SIM możesz doładować na kilka sposobów:
- karta płatnicza (system płatności online kartą Mastercard/VISA) - wprowadź numer karty, datę jej ważności oraz kod CVC, który znajduje się na odwrocie - możesz od razu zapamiętać kartę i zlecić Autodoładowanie.
- szybki przelew internetowy poprzez dostępnego pośrednika płatności - zostaniesz przekierowany do strony wyboru Twojego banku. Wybierz swój bank, uzupełnij dane do logowania i wykonaj przelew online.
- Punkty Vikinga
- Google Pay
- Blik
- karta płatnicza (system płatności online kartą Mastercard/VISA) - należy wprowadzić numer karty, datę jej ważności oraz kod CVC, który znajduje się na odwrocie.
- szybki przelew internetowy poprzez dostępnego pośrednika płatności - zostaniesz przekierowany do strony wyboru banku. Wybierz z listy swój bank, uzupełnij dane do logowania i dokonaj przelewu online.
- Google Pay
- Blik
- Doladuj 19 – aby doładować swoje konto ofertą Viking 19 standard (dla użytkowników sprzed 12.12.2018 r.)
- Doladuj 29 – aby doładować swoje konto ofertą Viking 29 standard (dla użytkowników sprzed 12.12.2018 r.)
Możesz również doładować Saldo usług dodatkowych, wybierając dowolną kwotę z zakresu 5 zł - 300 zł. Takie środki możesz wykorzystywać na usługi zgodnie z Cennikiem. Środki z Salda usług dodatkowych są ważne tak długo, jak ważny jest Twój numer, takie doładowanie nie przedłuża ważności karty.