Wybierz język

Pomoc i wsparcie

Użytkowanie

Jak mogę sprawdzić stan konta?

Stan konta oraz ważność poszczególnych pakietów możesz sprawdzić wybierając jeden z kodów:

  • *101# - stan i ważność kredytu
  • *103# - stan i ważność pakietu SMS/MMS
  • *108# - stan i ważność pakietu danych.

Sprawdzając stan pakietu danych, miej na uwadze, że Twoja sesja danych może być aktywna przez kilka dni. Jest to zależne od urządzenia, z którego korzystasz. Sesję można zakończyć, włączając “tryb samolotowy” lub poprzez wyłączenie i ponowne uruchomienie Twojego urządzenia.

W związku z tym, że krótkie kody nie działają na kartach w taryfie Internet Mobilny, saldo internetu możesz w takim przypadku sprawdzić jedynie poprzez zalogowanie się do swojego Vikingowego konta na naszej stronie www.

Czy ta odpowiedź była pomocna? tak nie   75 z 95 uznało to za pomocne
Masz więcej pytań? Skontaktuj się z nami! Powrót do Pomoc i wsparcie