Wybierz język

Pomoc i wsparcie

Subskrypcja

Mam ofertę Match/Standard i chcę skorzystać z Subskrypcji. Jak to zrobić?

Jeśli masz już aktywny numer w naszej sieci i w ramach tego numeru chcesz przejść na Subskrypcję, wystarczy skontaktować się z naszym Help Deskiem i zgłosić taki zamiar. Niewykorzystane GB z dotychczasowej oferty przechodzą z Tobą dalej i kumulują się również w ramach Subskrypcji.

Co więcej, jeżeli korzystasz obecnie z Rejsu Próbnego i przed Tobą są jeszcze doładowania w promocji, to również po przejściu na Subskrypcję, promocja nadal Cię obowiązuje (czyli niezależnie od oferty, 3 pierwsze doładowania w naszej sieci masz za połowę ceny).

Z ważnych informacji:

  • oferta subskrypcyjna wymaga podpięcia karty płatniczej, zatem jeśli do tej pory nie masz podpiętej karty do swojego Konta Vikinga (nie korzystasz z autodoładowania), to pierwszym i niezbędnym krokiem jest właśnie dodanie karty: przez aplikację Viking App lub z poziomu konta na stronie www - zakładka “Płatności Vikinga”

  • oprócz weryfikacji, czy masz obecnie podpiętą kartę płątniczą, nasz Help Desk prześle Ci również do wglądu regulaminy, które należy zaakceptować.

W momencie zmiany oferty następuje natychmiastowa opłata za Subskrypcję, więc zachęcamy do zgłoszenia chęci przejścia pod koniec trwania Twojej obecnej oferty.

Czy ta odpowiedź była pomocna? tak nie   2 z 2 uznało to za pomocne
Masz więcej pytań? Skontaktuj się z nami! Powrót do Pomoc i wsparcie