-
VikingCo Poland sp. z o. o.
- plac Grunwaldzki 23, 50-365 Wrocław, Grunwaldzki Center
- NIP: 8971793-639
- REGON: 022284492
- KRS: 0000484436
Pomoc i wsparcie
Subskrypcja
Mam ofertę Match/Standard i chcę skorzystać z Subskrypcji. Jak to zrobić?
Jeśli masz już aktywny numer w naszej sieci i w ramach tego numeru chcesz przejść na Subskrypcję, wystarczy zalogować się na swoje konto Vikinga na stronie www i w panelu doładowań, zaznaczyć ofertę subskrypcyjną: "Doładuj konto" -> "Przejdź na Subskrypcję" - możesz tam wybrać, czy pierwsze odświeżenie Subskrypcji ma nastąpić od razu, czy na koniec obecnie trwającej oferty.
Niewykorzystane GB z dotychczasowej oferty przechodzą z Tobą dalej i kumulują się również w ramach Subskrypcji.
Co więcej, jeżeli korzystasz obecnie z Rejsu Próbnego i przed Tobą są jeszcze doładowania w promocji, to również po przejściu na Subskrypcję, promocja nadal Cię obowiązuje (czyli niezależnie od oferty, 3 pierwsze doładowania w naszej sieci masz za połowę ceny).
Z ważnych informacji:
- oferta subskrypcyjna wymaga podpięcia karty płatniczej, zatem jeśli do tej pory nie masz podpiętej karty do swojego Konta Vikinga (nie korzystasz z autodoładowania), to pierwszym i niezbędnym krokiem jest właśnie dodanie karty: przez aplikację Viking App lub z poziomu konta na stronie www - zakładka “Płatności Vikinga”
- oprócz weryfikacji, czy masz obecnie podpiętą kartę płątniczą, nasz Help Desk prześle Ci również do wglądu regulaminy, które należy zaakceptować.
W momencie zmiany oferty następuje natychmiastowa opłata za Subskrypcję, więc zachęcamy do zgłoszenia chęci przejścia pod koniec trwania Twojej obecnej oferty.