-
VikingCo Poland sp. z o. o.
- ul. Tadeusza Kościuszki 29, 50-011 Wrocław, Focus Business Center, budynek E
- NIP: 8971793-639
- REGON: 022284492
- KRS: 0000484436
Pomoc i wsparcie
Subskrypcja
Czym jest Subskrypcja? Jak działa ta oferta?
Oferta subskrypcyjna to oferta odświeżająca się cyklicznie, w oparciu o kartę płatniczą, z której regularnie (raz w miesiącu, dokładnie co 31 dni - nie ma możliwości częstszego odświeżania tej oferty) pobieramy opłatę za doładowanie.
W ramach Subskrypcji otrzymujesz:
- nielimitowane rozmowy z numerami komórkowymi i stacjonarnymi w Polsce oraz gdy znajdujesz się w roamingu w Strefie Euro
- nielimitowane SMS, MMS w Polsce i nielimitowane SMS w roamingu w Strefie Euro
- pakiet internetu do wykorzystania w Polsce (wielkość pakietu danych zależy od wybranego wariantu oferty: Subskrypcja 60 to 60 GB w kraju, a Subskrypcja 80 to 80 GB w Polsce), w pakiecie tym zawarty jest również odświeżany co miesiąc limit GB dostępny w roamingu w Strefie Euro.
Jeżeli potrzebujesz środków na dodatkowo płatne usługi nie objęte ofertą, wybierz doładowanie dowolną kwotą (5 zł - 300 zł), które zasilą Twoje saldo usług dodatkowych - z tego właśnie salda rozliczane są ekstra wydatki (np SMS premium albo połączenie za granicę).
Ważność numeru w Subskrypcji, to 183 dni od ostatniego doładowania ofertą, a środki z doładowania salda usług dodatkowych dowolną kwotą pozostaną ważne tak długo, jak ważny jest Twój numer.
Kumulacja GB
Niewykorzystany pakiet internetu w Polsce kumuluje się, jeśli tylko zachowujesz ciągłość odnowienia oferty - czyli w przypadku comiesięcznego odnowienia Subskrypcji, możesz śmiało korzystać również z tych GB, które zostają Ci z poprzednich miesięcy.