Wybierz język
Vikingowie! Dziś (01.11.2024) mamy wolne od telefonów, ale możecie się z nami skontaktować mailowo: helpdesk@mobilevikings.pl.

Pomoc i wsparcie

Subskrypcja

Pakiety Internet Świat - pakiety międzynarodowe

Czym jest Pakiet Internet Świat?

To dodatkowy pakiet internetu mobilnego, dostępny wyłącznie dla oferty Subskrypcji, który wykorzystasz poza granicami Polski i Unii Europejskiej.

Jakie pakiety są dostępne?

Dostępne są trzy rodzaje Pakietu Internet Świat:

  • 300 MB - 50 PLN

  • 1 GB - 100 PLN

  • 5 GB - 150 PLN.

Ważność pakietu, to 14 dni. Jeśli wykorzystasz pakiet szybciej i chcesz zakupić ponownie taki sam, skontaktuj się z naszym Helpdeskiem.

Jak kupię pakiety?

Pakiety kupisz bezpośrednio ze swojej Viking App. Zobacz, że to łatwizna:

  1. Zaloguj się do Viking App.

  2. Kliknij “Kup pakiet” w “Internet i roaming”.

  3. W “Dodatkowych pakietach” wybierz pakiet, który Cię interesuje.

  4. Opłać swój zakup jedną z dostępnych metod.

W których krajach wykorzystam pakiety?

Pakiet Internet Świat wykorzystasz podczas podróży do następujących krajów: Armenia, Bangladesz, Białoruś, Bośnia i Hercegowina, Chiny, Czarnogóra, Egipt, Gruzja, Indie, Indonezja, Izrael, Japonia, Jersey, Kanada, Katar, Kuwejt, Malezja, Nowa Zelandia, Południowa Afryka, Korea Południowa, Rosja, Serbia, Sri Lanka, USA, Szwajcaria, Tajlandia, Tunezja, Turcja, Ukraina i Wietnam.

Do jakiej sieci się podłączyć, by skorzystać z pakietu?

Najlepiej aktywować pakiet jeszcze w Polsce, zanim znajdziesz się w strefie roamingu (pamiętaj jednak, że 14 dni ważności biegnie dla nas od momentu zakupu). Jesteś już za granicą? Żeby uniknąć dodatkowych opłat za korzystanie z internetu poza pakietem, połącz się z dostępną siecią wifi, kup pakiet i zaczekaj na sms z potwierdzeniem aktywacji. Uruchomienie pakietu może zająć do 24 godzin, chociaż zwykle dzieje się to dużo szybciej

A jeśli chodzi o to, z jakich sieci możesz skorzystać w poszczególnych krajach, szczegóły znajdziesz w Regulaminie.

Jak sprawdzę stan pakietu?

Stan zużycia pakietów sprawdzisz na internetowym Koncie Vikinga oraz za pomocą kodu *580#.