Pomoc i wsparcie

Zamówienie karty SIM

Jak aktywować otrzymaną kartę SIM?

Jeśli przenosisz do nas numer od innego operatora, aktywacja karty nastąpi automatycznie, w dniu przeniesienia.

A jeżeli chcesz aktywować nowy numer, zaloguj się do konta Vikinga, przejdź do zakładki: "Moje karty", kliknij przycisk "Aktywuj" i wprowadź kod aktywacyjny. Kod ten znajdziesz w liście powitalnym, do którego przyczepiona była otrzymana karta SIM. Karta aktywuje się w ciągu 24 godzin od wprowadzenia kodu. Miej na uwadze, że nowy numer można aktywować po tym, jak zostanie zarejestrowany - rejestracji dokonujemy na podstawie spotkania z kurierem. Jeśli to kolejny numer w ramach Twojego konta Vikinga, to rejestrację masz z głowy - nastąpi automatycznie na podstawie raz sprawdzonych danych.

Czy ta odpowiedź była pomocna? tak nie   92 z 177 uznało to za pomocne
Masz więcej pytań? Skontaktuj się z nami! Powrót do Pomoc i wsparcie