Wybierz język
Vikingowie! Dziś jesteśmy dostępni na infolinii/czacie do godziny 14:00. W dniu 25-26.12.2024 kontakt odbywa się przez maila, helpdesk@mobilevikings.pl. Wesołych Świąt pełnych ciepła i uśmiechu!

Pomoc i wsparcie

Zamówienie karty SIM

Jak przenieść swój dotychczasowy numer do Mobile Vikings?

Wystarczy, że zamówisz kartę SIM i wypełnisz dane o swoim numerze a my zajmiemy się resztą.

Jeśli chcesz przenieść numer należący do Ciebie będziemy potrzebować:

  • Imienia
  • Nazwiska
  • PESELu a jeśli go nie masz to numeru PASZPORTU
  • Informacji o obecnym operatorze
  • Numeru telefonu do przeniesienia
  • Jeśli chcesz przenieść numer zarejestrowany na firmę, będziemy potrzebować:

    • Nazwy Firmy
    • NIPu
    • REGONu
    • Numeru KRS
    • Numeru telefonu
    • Danych reprezentanta zarejestrowanego u obecnego operatora

    W trakcie składania wniosku wybierasz również termin przeniesienia numeru.

    • Wybrana data idealne dla numerów na kartę, wybierasz dzień, kiedy chcesz się przenieść (jest możliwe naliczenie kary umownej, jeśli zerwiesz umowę z obecnym operatorem);
    • Z zachowaniem okresu wypowiedzenia dla numerów na abonament, jeśli okres zobowiązania się już skończył (możliwe naliczenie kary umownej, jeśli zerwiesz umowę przed okresem zobowiązania);
    • Na koniec obecnej umowy : dla numerów na abonament, jeśli umowa jeszcze trwa. To Twój obecny operator ustala datę przeniesienia numeru (nie ma możliwości naliczenia kary umownej).

    Przeniesienie numeru jest bezpłatne, a opłata za zamówienie wykorzystywana jest w całości na pierwsze doładowanie po aktywacji numeru w naszej sieci.

    Jak wygląda proces przeniesienia?

    Nową kartę SIM, na którą przeniesie się Twój numer, wyślemy do Ciebie kurierem. W międzyczasie skontaktujemy się również z Twoim operatorem, żeby potwierdzić przeniesienie. O wszystkim będziemy Cię informować - w aplikacji, SMSem albo mailowo (Ty wybierasz najdogodniejszą formę kontaktu). Gdy karta będzie już w Twoich rękach, zaloguj się do aplikacji lub swojego konta Vikinga i potwierdź jej otrzymanie - potrzebne są do tego 4 ostatnie cyfry z karty SIM. Data przeniesienia wyznaczona i karta odebrana? Odliczamy dni do Twojego przeistoczenia się w dumnego Vikinga!

    Czy ta odpowiedź była pomocna? tak nie   115 z 138 uznało to za pomocne
    Masz więcej pytań? Skontaktuj się z nami! Powrót do Pomoc i wsparcie