-
VikingCo Poland sp. z o. o.
- plac Grunwaldzki 23, 50-365 Wrocław, Grunwaldzki Center
- NIP: 8971793-639
- REGON: 022284492
- KRS: 0000484436
Pomoc i wsparcie
Wymiana karty SIM
Chcę wymienić kartę na micro/nano. Co powinienem zrobić?
Jeśli chcesz wymienić kartę micro na nano, bądź nano na micro, powinieneś skontaktować się z nami z zarejestrowanego w systemie adresu mailowego. W wiadomości prześlij takie dane, jak:
- imię i nazwisko
- numer telefonu
- numer PESEL
- adres do wysyłki
- numer do kontaktu dla kuriera
Koszt wymiany to 19 zł, które pobierzemy z Twojego vikingowego konta, dlatego w wiadomości prosimy również o potwierdzenie, że zgadzasz się na pobranie wspomnianej kwoty.
W momencie zlecenia wymiany karty, jesteśmy zobowiązani sprawdzić, czy Twój PESEL jest zastrzeżony. Jeśli tak - wydanie duplikatu nie będzie możliwe (w dowolnym momencie możesz chwilowo wyłączyć zastrzeżenie i wówczas zgłosić nam ponownie chęć wymiany).
Po otrzymaniu nowej karty, zaloguj się do swojego konta Vikinga i potwierdź jej odbiór, wpisując 4 ostatnie cyfry z karty SIM. Od tego momentu, aktywacja nowej karty zajmie do 24 godzin. Do czasu aktywacji nowej karty będziesz mógł korzystać ze swojej starej karty, nie ma zatem przerwy w dostawie usług.