Wybierz język
Vikingowie! Dziś jesteśmy dostępni na infolinii/czacie do godziny 14:00. W dniu 25-26.12.2024 kontakt odbywa się przez maila, helpdesk@mobilevikings.pl. Wesołych Świąt pełnych ciepła i uśmiechu!

Pomoc i wsparcie

Wymiana karty SIM

Chcę wymienić kartę na micro/nano. Co powinienem zrobić?

Jeśli chcesz wymienić kartę micro na nano, bądź nano na micro, powinieneś skontaktować się z nami z zarejestrowanego w systemie adresu mailowego. W wiadomości prześlij takie dane, jak:

  • imię i nazwisko

  • numer telefonu

  • numer PESEL

  • adres do wysyłki

  • numer do kontaktu dla kuriera

Koszt wymiany to 19 zł, które pobierzemy z Twojego vikingowego konta, dlatego w wiadomości prosimy również o potwierdzenie, że zgadzasz się na pobranie wspomnianej kwoty.

W momencie zlecenia wymiany karty, jesteśmy zobowiązani sprawdzić, czy Twój PESEL jest zastrzeżony. Jeśli tak - wydanie duplikatu nie będzie możliwe (w dowolnym momencie możesz chwilowo wyłączyć zastrzeżenie i wówczas zgłosić nam ponownie chęć wymiany).

Po otrzymaniu nowej karty, zaloguj się do swojego konta Vikinga i potwierdź jej odbiór, wpisując 4 ostatnie cyfry z karty SIM. Od tego momentu, aktywacja nowej karty zajmie do 24 godzin. Do czasu aktywacji nowej karty będziesz mógł korzystać ze swojej starej karty, nie ma zatem przerwy w dostawie usług.

Czy ta odpowiedź była pomocna? tak nie   272 z 289 uznało to za pomocne
Masz więcej pytań? Skontaktuj się z nami! Powrót do Pomoc i wsparcie