Wybierz język

Pomoc i wsparcie

Viking App

Nie mogę doładować numeru, co zrobić?

Najpierw sprawdź w menu aplikacji "Mój profil" i zakładce "Zarządzaj kartą płatniczą" czy masz dodaną kartę, którą później użyjesz do płatności za doładowanie.

To bardzo prosty i bezpieczny sposób, by doładowywać, więc nie lękaj się :)

Jeśli zapomniałeś hasła do konta Vikinga, którym potwierdzić należy płatność, wejdź na stronę na której zresetujesz swoje hasło.

Pamiętaj, że jednocześnie możesz doładować jedną ofertą, a dodatkową "podpowiedzią" niech będzie to, że jeśli jakąś zaznaczysz i będziesz chciał inną - najpierw odznacz poprzedni wybór (wiemy, że to średnie rozwiązanie, ale pracujemy już nad bardziej użyteczną wersją aplikacji).

Czy ta odpowiedź była pomocna? tak nie   7 z 20 uznało to za pomocne
Masz więcej pytań? Skontaktuj się z nami! Powrót do Pomoc i wsparcie