-
VikingCo Poland sp. z o. o.
- plac Grunwaldzki 23, 50-365 Wrocław, Grunwaldzki Center
- NIP: 8971793-639
- REGON: 022284492
- KRS: 0000484436
Pomoc i wsparcie
Viking App
Nie mogę doładować numeru, co zrobić?
Najpierw sprawdź w menu aplikacji "Mój profil" i zakładce "Zarządzaj kartą płatniczą" czy masz dodaną kartę, którą później użyjesz do płatności za doładowanie.
To bardzo prosty i bezpieczny sposób, by doładowywać, więc nie lękaj się :)
Jeśli zapomniałeś hasła do konta Vikinga, którym potwierdzić należy płatność, wejdź na stronę na której zresetujesz swoje hasło.
Pamiętaj, że jednocześnie możesz doładować jedną ofertą, a dodatkową "podpowiedzią" niech będzie to, że jeśli jakąś zaznaczysz i będziesz chciał inną - najpierw odznacz poprzedni wybór (wiemy, że to średnie rozwiązanie, ale pracujemy już nad bardziej użyteczną wersją aplikacji).