Wybierz język

Pomoc i wsparcie

Użytkowanie

W jaki sposób mogę doładować swój numer ?

Są dwie możliwości, aby doładować swój numer: automatyczne lub ręczne. Oto jak to działa:

  1. Autodoładowanie:

Jeśli chcesz, żeby Twoja oferta doładowywała się automatycznie co miesiąc, włącz Autodoładowanie. System sam sprawdzi, kiedy kończy się aktualne doładowanie, więc nie musisz o tym pamiętać. Wszystko działa bez Twojej ingerencji – oferta będzie zawsze aktywna. Autodoładowanie możesz włączyć na swoim koncie na stronie lub w aplikacji Viking App.

Autodoładowanie może działać w oparciu o podpiętą kartę płatniczą lub z salda Prepaid - jeśli wybierzesz drugi z wariantów pamiętaj, żeby zapewnić na saldzie odpowiedni poziom środków, pozwalający na odnowienie oferty.

  1. Ręczne doładowanie - tylko w przypadku oferty Match oraz Internetu Mobilnego:

Wolisz doładowywać ofertę ręcznie? Nic prostszego!

  • Zaloguj się na swoje konto.
  • Wybierz numer telefonu, który chcesz doładować.
  • Kliknij „Doładuj” i wybierz ofertę, którą chcesz aktywować.
  • Do wyboru masz płatność kartą, BLIK-iem albo przelewem bankowym.
Czy ta odpowiedź była pomocna? tak nie   88 z 169 uznało to za pomocne
Masz więcej pytań? Skontaktuj się z nami! Powrót do Pomoc i wsparcie