-
VikingCo Poland sp. z o. o.
- plac Grunwaldzki 23, 50-365 Wrocław, Grunwaldzki Center
- NIP: 8971793-639
- REGON: 022284492
- KRS: 0000484436
Pomoc i wsparcie
Użytkowanie
W jaki sposób mogę doładować swój numer ?
Są dwie możliwości, aby doładować swój numer: automatyczne lub ręczne. Oto jak to działa:
- Autodoładowanie:
Jeśli chcesz, żeby Twoja oferta doładowywała się automatycznie co miesiąc, włącz Autodoładowanie. System sam sprawdzi, kiedy kończy się aktualne doładowanie, więc nie musisz o tym pamiętać. Wszystko działa bez Twojej ingerencji – oferta będzie zawsze aktywna. Autodoładowanie możesz włączyć na swoim koncie na stronie lub w aplikacji Viking App.
Autodoładowanie może działać w oparciu o podpiętą kartę płatniczą lub z salda Prepaid - jeśli wybierzesz drugi z wariantów pamiętaj, żeby zapewnić na saldzie odpowiedni poziom środków, pozwalający na odnowienie oferty.
- Ręczne doładowanie - tylko w przypadku oferty Match oraz Internetu Mobilnego:
Wolisz doładowywać ofertę ręcznie? Nic prostszego!
- Zaloguj się na swoje konto.
- Wybierz numer telefonu, który chcesz doładować.
- Kliknij „Doładuj” i wybierz ofertę, którą chcesz aktywować.
- Do wyboru masz płatność kartą, BLIK-iem albo przelewem bankowym.