Wybierz język

Pomoc i wsparcie

Użytkowanie

W jaki sposób mogę doładować swój numer ?

Są dwie możliwości, aby doładować swój numer: automatyczne lub ręczne. Oto jak to działa:

  1. Autodoładowanie:

Jeśli chcesz, żeby Twoja oferta doładowywała się automatycznie co miesiąc, włącz Autodoładowanie. System sam sprawdzi, kiedy kończy się aktualne doładowanie, więc nie musisz o tym pamiętać. Wszystko działa bez Twojej ingerencji – oferta będzie zawsze aktywna. Autodoładowanie możesz włączyć na swoim koncie na stronie lub w aplikacji Viking App.

Jeśli zmieniasz ofertę (np. z Perfekt Match na Ekstra Match), po prostu wyłącz Autodoładowanie i włącz je ponownie, wybierając nową ofertę.

  1. Ręczne doładowanie:

Wolisz doładowywać ofertę ręcznie? Nic prostszego!

  • Zaloguj się na swoje konto.
  • Wybierz numer telefonu, który chcesz doładować.
  • Kliknij „Doładuj” i wybierz ofertę, którą chcesz aktywować.
  • Do wyboru masz płatność kartą, BLIK-iem albo przelewem bankowym.

Obie opcje są wygodne i łatwe w użyciu, wybierz tę, która Ci bardziej odpowiada!

Czy ta odpowiedź była pomocna? tak nie   63 z 128 uznało to za pomocne
Masz więcej pytań? Skontaktuj się z nami! Powrót do Pomoc i wsparcie