Company logo

Autodoładowanie – jak włączyć i korzystać?

Autodoładowanie to wygodna usługa, która co 31 dni automatycznie odnawia Twoją ofertę, bez konieczności wykonywania jakichkolwiek działań z Twojej strony.

Możesz wybrać jedną z dwóch metod płatności:

    • kartę płatniczą
    • środki z salda

Jak włączyć Autodoładowanie z karty płatniczej?

1. Dodaj kartę płatniczą:

    • przejdź do Moje konto → Ustawienia → Płatności Vikinga
    • dodaj kartę płatniczą

2. Włącz Autodoładowanie:

    • przejdź do Moje karty
    • wybierz numer, dla którego chcesz aktywować usługę
    • kliknij Aktywuj subskrypcję
    • wybierz metodę płatności: Moja karta płatnicza

Jak włączyć Autodoładowanie z salda?

1. Przejdź do Moje karty.

2. Wybierz numer, dla którego chcesz włączyć usługę.

3. Kliknij Aktywuj subskrypcję.

4. Wybierz metodę płatności: Środki z Twojego salda.

Ważne informacje o środkach na saldzie:
    • Autodoładowanie wykonuje się automatycznie co 31 dni.
    • Aby mogło się poprawnie wykonać, musisz zadbać o odpowiednią ilość środków na Saldzie.
    • W dniu Autodoładowania Saldo musi być równe co najmniej wartości Twojej oferty – w przeciwnym razie Autodoładowanie nie zostanie wykonane.

Jak zasilić saldo? Instrukcję, jak doładować saldo, znajdziesz tutaj.

Kiedy wykonywane jest Autodoładowanie?

Autodoładowanie następuje w ostatnim dniu ważności aktualnego planu w godzinach 9:00–15:00.

Jeśli płatność się nie powiedzie:

    • spróbujemy ponownie po 4 godzinach,
    • kolejna nieudana próba wyłączy usługę Autodoładowania dla danego numeru,
    • wcześniej otrzymasz SMS z informacją.

Odnowienie planu wykonane innymi metodami nie mają wpływu na wyłączenie lub przesunięcie terminu Autodoładowania.

Zmiana oferty przy autodoładowaniu

Jeśli chcesz zmienić ofertę, w której wykonywane jest Autodoładowanie (np. z Perfekt Match na Ekstra Match):

→ wyłącz usługę Autodoładowania.

→ włącz ją ponownie, wybierając nową ofertę.

Pamiętaj: przy zmianie planu na niższy w ofercie POD PRĄD utracisz skumulowane GB.