-
VikingCo Poland sp. z o. o.
- plac Grunwaldzki 23, 50-365 Wrocław, Grunwaldzki Center
- NIP: 8971793-639
- REGON: 022284492
- KRS: 0000484436
Pomoc i wsparcie
Użytkowanie
Czym jest autodoładowanie?
Autodoładowanie jest formą płatności, która umożliwia realizowanie cyklicznych doładowań w oparciu o kartę płatniczą podpiętą do Konta Vikinga. Wystarczy, że w zakładce “Moje konto” > “Płatności Vikinga” dodasz swoją kartę płatniczą lub Saldo, a następnie włączysz metodę płatności dla wybranych numerów, a doładowanie będzie wykonywane automatycznie, w ostatnim dniu ważności pakietów z poprzedniego doładowania, w godzinach 9:00 - 15:00. W przypadku nieudanej transakcji, po 4 godzinach zostanie podjęta ponowna próba doładowania. Jeśli ona również nie zakończy się sukcesem, autodoładowanie zostanie wyłączone na numerach, dla których nie powiodła się transakcja. O nieudanych próbach poinformujemy Cię SMS-em.
Dodając kartę płatniczą, automatycznie wybrana jest opcja pobierania w pierwszej kolejności Punktów Vikinga dostępnych na koncie. Jeśli nie masz na koncie wystarczającej liczby Punktów Vikinga, by opłacić całe doładowanie, zostanie zrealizowana płatność częściowa, to znaczy pobierzemy posiadaną ilość Punktów, a dopłata nastąpi z karty płatniczej.
Doładowania wykonane innymi metodami nie mają wpływu na wyłączenie lub przesunięcie terminu Autodoładowania.
Jeśli chcesz zmienić ofertę, w której ma się wykonywać Autodoładowanie (np masz Perfekt Match, a chcesz korzystać z Ekstra Match), wystarczy wyłączyć usługę, a przy jej ponownym uruchomieniu wybrać tą ofertę, która Cię interesuje.