Wybierz język
Vikingowie! W czwartek 19.06.2025 r. mamy wolne od telefonów i chata, ale możecie się z nami skontaktować mailowo: helpdesk@mobilevikings.pl. Dyżurujemy od 9:00-17:00.

Pomoc i wsparcie

Użytkowanie

Autodoładowanie – jak włączyć i korzystać?

Autodoładowanie to wygodna funkcja, która co 31 dni automatycznie zasila Twoją ofertę – bez Twojego udziału. Możesz wybrać autodoładowanie z karty płatniczej lub z salda

Jak włączyć autodoładowanie z karty płatniczej?

  • Zaczynamy od dodania karty płątniczej, w tym celu wejdź do zakładki Moje konto > Ustawienia > Płatności Vikinga.
  • Dodaj kartę płatniczą
  • Przejdź do Moje karty i wybierz, dla którego numeru włączyć usługę poprzez przycisk Aktywuj subskrypcję, a następnie wybierz metodę płatności > Moja karta płatnicza

Jeśli masz Punkty Vikinga, to właśnie z nich pobierzemy środki w pierwszej kolejności. Przy ich braku – transakcja zostanie uzupełniona z Twojej karty.

Jak włączyć autodoładowanie z salda?

  • Przejdź do Moje karty i wybierz, dla którego numeru włączyć usługę poprzez przycisk Aktywuj subskrypcję, a następnie wybierz metodę płatności > Środki z Twojego salda
  • W momencie comiesięcznego pobrania środków z salda, poziom salda musi być równy co najmniej wartości oferty! W przeciwnym razie aktywacja nie będzie możliwa

Doładowanie następuje w ostatnim dniu ważności aktualnego pakietu, między 9:00 a 15:00. Jeśli płatność się nie powiedzie, spróbujemy ponownie po 4 godzinach. Kolejna nieudana próba wyłączy usługę (dla danego numeru) – ale wcześniej poinformujemy Cię SMS-em.

Doładowania wykonane innymi metodami nie mają wpływu na wyłączenie lub przesunięcie terminu Autodoładowania.

Jeśli chcesz zmienić ofertę, w której ma się wykonywać Autodoładowanie (np. masz Perfekt Match, a chcesz korzystać z Ekstra Match), wystarczy wyłączyć usługę, a przy jej ponownym uruchomieniu wybrać tę ofertę, która Cię interesuje.

Pamiętaj – przy zmianie planu na niższy z Oferty POD PRĄD stracisz skumulowane GB.

Czy ta odpowiedź była pomocna? tak nie   125 z 152 uznało to za pomocne
Masz więcej pytań? Skontaktuj się z nami! Powrót do Pomoc i wsparcie