-
VikingCo Poland sp. z o. o.
- plac Grunwaldzki 23, 50-365 Wrocław, Grunwaldzki Center
- NIP: 8971793-639
- REGON: 022284492
- KRS: 0000484436
Pomoc i wsparcie
Użytkowanie
Autodoładowanie – jak włączyć i korzystać?
Autodoładowanie to wygodna funkcja, która co 31 dni automatycznie zasila Twoją ofertę – bez Twojego udziału. Możesz wybrać autodoładowanie z karty płatniczej lub z salda
Jak włączyć autodoładowanie z karty płatniczej?
- Zaczynamy od dodania karty płątniczej, w tym celu wejdź do zakładki Moje konto > Ustawienia > Płatności Vikinga.
- Dodaj kartę płatniczą
- Przejdź do Moje karty i wybierz, dla którego numeru włączyć usługę poprzez przycisk Aktywuj subskrypcję, a następnie wybierz metodę płatności > Moja karta płatnicza
Jeśli masz Punkty Vikinga, to właśnie z nich pobierzemy środki w pierwszej kolejności. Przy ich braku – transakcja zostanie uzupełniona z Twojej karty.
Jak włączyć autodoładowanie z salda?
- Przejdź do Moje karty i wybierz, dla którego numeru włączyć usługę poprzez przycisk Aktywuj subskrypcję, a następnie wybierz metodę płatności > Środki z Twojego salda
- W momencie comiesięcznego pobrania środków z salda, poziom salda musi być równy co najmniej wartości oferty! W przeciwnym razie aktywacja nie będzie możliwa
Doładowanie następuje w ostatnim dniu ważności aktualnego pakietu, między 9:00 a 15:00. Jeśli płatność się nie powiedzie, spróbujemy ponownie po 4 godzinach. Kolejna nieudana próba wyłączy usługę (dla danego numeru) – ale wcześniej poinformujemy Cię SMS-em.
Doładowania wykonane innymi metodami nie mają wpływu na wyłączenie lub przesunięcie terminu Autodoładowania.
Jeśli chcesz zmienić ofertę, w której ma się wykonywać Autodoładowanie (np. masz Perfekt Match, a chcesz korzystać z Ekstra Match), wystarczy wyłączyć usługę, a przy jej ponownym uruchomieniu wybrać tę ofertę, która Cię interesuje.
Pamiętaj – przy zmianie planu na niższy z Oferty POD PRĄD stracisz skumulowane GB.