Wybierz język

Pomoc i wsparcie

Użytkowanie

Krótkie kody (USSD)

Krótkie kody ułatwią Ci codzienne korzystanie z konta. By ich użyć, po prostu wprowadź kod i zadzwoń na niego:

stan konta

*101# saldo konta - sprawdza saldo Twojego portfela
*103# stan SMS/MMS - sprawdza saldo pakietu SMS/MMS
*108# stan pakietu danych - sprawdza saldo pakietu danych

ogólne

790200200 konfiguracja poczty głosowej
#002# wyłącz/włącz pocztę głosową - włącza lub wyłącza pocztę głosową
#31#numer_telefonu ukryj mój numer - pozwala na jednorazowe zastrzeżenie Twojego numeru, jako "numer_telefonu" wpisujesz numer, na który dzwonisz
*121# wyświetl mój numer - wyświetla Twój numer telefonu, może się przydać, jeśli przytrafi Ci się go zapomnieć
*120# "zadzwoń do mnie" - wysyła na wskazany numer prośbę o kontakt (działa tylko w ramach numerów z naszej sieci)

blokada połączeń z numerów zastrzeżonych

  • *222*114*1# aktywacja
  • *222*114*2# dezaktywacja

przekierowania

Przekierowanie na pocztę głosową jest bezpłatne, za inne płacisz jak za połączenie z sieci Mobile Vikings na wskazany numer. Miej na uwadze, że posiadanie uruchomionej poczty głosowej podczas pobytu za granicą generuje dodatkowe koszty zgodne z cennikiem usług w roamingu międzynarodowym, dlatego planując wyjazd, możesz zlecić wyłączenie usługi.

    bezwarunkowe:
  • *21*numer# aktywacja
  • #21# dezaktywacja
  • gdy zajęty:
  • *67*numer# aktywacja
  • #67# dezaktywacja
  • gdy nie odpowiada:
  • *61*numer# aktywacja
  • #61# dezaktywacja
  • gdy nieosiągalny:
  • *62*numer# aktywacja
  • #62# dezaktywacja

informacja o próbie połączenia

Usługa pozwala na dostarczenie informacji o nieodebranym połączeniu, w zależności od sytuacji.

  • *67*790998725# gdy zajęty
  • *61*790998725# gdy nie odpowiada
  • *62*790998725# gdy nieosiągalny

informacja o połączeniu oczekującym

Usługa umożliwia dostarczanie informacji na temat nowych połączeń przychodzących w trakcie trwania innego połączenia.

  • *43# - aktywacja
  • #43# - dezaktywacja.
Czy ta odpowiedź była pomocna? tak nie   161 z 215 uznało to za pomocne
Masz więcej pytań? Skontaktuj się z nami! Powrót do Pomoc i wsparcie