Wybierz język

Pomoc i wsparcie

Użytkowanie

Jak wykonać cesję, czyli przepisać numer na inną osobę?

Jeśli chcesz przepisać numer na inną osobę, czyli wykonać cesję, upewnij się, czy na pewno jest zarejestrowany na Ciebie - cesję rozpoczynamy tylko na wniosek obecnego właściciela. Cały proces rozpoczyna się w momencie, kiedy wyślesz do nas wiadomość mailową na adres: helpdesk@mobilevikings.pl, w odpowiedzi otrzymasz dokładną instrukcję, jakie działania wykonujemy krok po kroku.

Proces zmiany właściciela numeru różni się w zależności od tego, na kogo chcesz przenieść swój numer (między innymi, jeśli przyszły właściciel numeru nie był do tej pory Vikingiem, konieczne będzie wysłanie do niego kuriera, który zweryfikuje tożsamość), dlatego daj nam znać, którą opcję wybierasz:

→ Opcja nr 1: cesja na Vikinga, czyli osobę, która ma (lub miała) numer zarejestrowany na swoje dane w Mobile Vikings.

→ Opcja nr 2: cesja na przyszłego Vikinga, czyli osobę, która nigdy nie miała zarejestrowanego numeru na swoje dane w Mobile Vikings.

→ Opcja nr 3: cesja na spółkę, stowarzyszenie lub inny typ działalności.

Jeśli chcesz zmienić swój typ konta na biznesowy, w pierwszej kolejności prześlij nam NIP, którego chcesz używać do rozliczeń. W odpowiedzi wyślemy Ci dokładną instrukcję dostosowaną do tego, na jaki typ działalności będzie przenoszony numer.

Jeśli na saldzie swojego numeru masz wpłacone jakieś środki, bez obaw. Przed cesją poprosimy Cię o numer konta, na który będziemy mogli je zwrócić.

Czekamy na Twoją wiadomość :)

Czy ta odpowiedź była pomocna? tak nie   27 z 33 uznało to za pomocne
Masz więcej pytań? Skontaktuj się z nami! Powrót do Pomoc i wsparcie