Wybierz język

Pomoc i wsparcie

Użytkowanie

Jak wykonać cesję, czyli przepisać numer na inną osobę?

Jeśli chcesz przepisać numer na inną osobę, czyli wykonać cesję, upewnij się, czy na pewno jest zarejestrowany na Ciebie - cesję rozpoczynamy tylko na wniosek obecnego właściciela. Cały proces rozpoczyna się w momencie, kiedy wyślesz do nas wiadomość mailową na adres: helpdesk@mobilevikings.pl. W odpowiedzi otrzymasz od nas dokładną instrukcję i formularz cesji, do wypełnienia wspólnie przez Ciebie i osobę, której przekazujesz swój numer.

W zależności od tego, czy nowy właściciel numeru już jest Vikingiem (ma u nas inne numery) czy nowym użytkownikiem, cesja będzie wyglądała inaczej:

  • jeśli osoba, na którą przenosisz swój numer, jest już naszym użytkownikiem, wszystko załatwimy drogą mailową. W takiej sytuacji cesja będzie zupełnie darmowa,

  • jeśli nowy właściciel jeszcze nie ma u nas żadnego numeru, przed przeniesieniem numeru będziemy musieli potwierdzić jego dane. Robimy to wysyłając na adres tej osoby kuriera, który weryfikuje, czy wszystko się zgadza i nowy właściciel to faktycznie ta osoba, której dane nam wskazujesz. Jeśli działamy według tego scenariusza, cesja kosztuje 18,50 - to koszt wysyłki kuriera.

Podczas wypełniania formularza zwróćcie uwagę na to, czy osoba, na którą przenosisz numer, będzie chciała otrzymywać faktury na dane swojej działalności. W takim przypadku dane w formularzu, który wypełniacie, muszą zgadzać się ze stanem faktycznym - firma musi być aktywna, a osoba, która przejmuje numer musi mieć prawo do reprezentacji (to znaczy jej dane jako reprezentanta firmy muszą widnieć w jednej z baz - CEIDG, KRS lub REGON ).

Jeśli na saldzie swojego numeru masz wpłacone jakieś środki, bez obaw. Przed cesją poprosimy Cię o numer konta, na który będziemy mogli je zwrócić.

Czekamy na Twoją wiadomość :)

Czy ta odpowiedź była pomocna? tak nie   26 z 32 uznało to za pomocne
Masz więcej pytań? Skontaktuj się z nami! Powrót do Pomoc i wsparcie