Pomoc i wsparcie

Użytkowanie

Usługi Premium, limity i blokada

Usługi Premium to wszelkiego rodzaju usługi o podwyższonej opłacie:

  • połączenia głosowe i wideo Premium
  • wiadomości SMS i MMS Premium
  • wiadomości SMS charytatywne wysyłane przez Abonentów w ramach zbiórek publicznych.

Jako Twój operator, zgodnie z prawem telekomunikacyjnym jesteśmy zobowiązani chronić Cię przed niezamierzonym wykorzystywaniem środków na usługi Premium, dlatego z automatu masz u nas włączony limit - 35 zł na miesiąc. Jeśli masz takie życzenie, możliwe jest nałożenie całkowitej blokady, ale również podniesienie limitu do 100 lub 200 zł oraz całkowite ściągnięcie limitu (w takim przypadku pewien limit również funkcjonuje, zgodnie z dyrektywą unijną PSD II wynosi 1274,94 zł na miesiąc) #pokażcopotrafisz.

Blokadę usług Premium możesz włączyć poprzez aplikację Viking App lub bardziej tradycyjnie, kontaktując się z nami z zarejestrowanego adresu mailowego i zlecając odpowiednie zmiany.

Czy ta odpowiedź była pomocna? tak nie   40 z 54 uznało to za pomocne
Masz więcej pytań? Skontaktuj się z nami! Powrót do Pomoc i wsparcie