Pomoc i wsparcie

Doładowania

Jak działa doładowanie Play?

Doładowanie Play to doładowanie zrealizowane wybranym kanałem udostępnionym nam przez operatora Play. Takie doładowanie dodaje środki do salda doładowywanego numeru, wykorzystasz je na realizację usług zgodnie z Cennikiem, czyli na przykład połączenia roamingowe, czy usługi Premium.

Środków nie można przeznaczyć na aktywację oferty promocyjnej Standard lub No Limit, doładowanie kanałem Play nie przedłuża ważności konta.

Jeśli jesteś w naszej sieci wcześniej, niż 12.12.2018 r., doładowanie kanałem Play do dnia 31.03.2019 r. działa dla Ciebie na następującej zasadzie:

  • jednorazowe doładowanie kwotą 1 - 18,99 PLN powiększa saldo o wskazaną kwotę (bez gratisów). Doładowanie nie przedłuża ważności konta.

  • jednorazowe doładowanie kwotą 19 - 24,99 PLN aktywuje ofertę Viking 19 Standard (3 GB, nielimitowane SMSy i MMSy, nielimitowane połączenia do Play i Mobile Vikings na 31 dni), powiększa saldo o wskazaną kwotę oraz przedłuża ważność dostępnych środków i karty SIM o 365 dni

  • jednorazowe doładowanie kwotą 25 PLN i powyżej aktywuje ofertę Viking 29 Standard (15 GB, nielimitowane SMSy i MMSy, nielimitowane połączenia do Play i Mobile Vikings na 31 dni), powiększa saldo o wskazaną kwotę oraz przedłuża ważność dostępnych środków i karty SIM o 365 dni.

By skorzystać z oferty No Limit, wystarczy aktywować dodatkowo odpowiedni pakiet nielimitowanych połączeń na numery komórkowe i stacjonarne (25 zł) lub nielimitowanych połączeń na numery komórkowe i stacjonarne + 10 GB (39 zł). Zrobisz to na jeden z trzech sposobów:

  • wysyłając odpowiedni SMS

  • po zalogowaniu do Konta Vikinga, w zakładce: 'Moje karty' > 'Usługi' > 'Minuty No Limit w kraju', wybierając interesujący Cię komponent

  • w aplikacji Viking App, którą pobierzesz na swojego smartfona.

Zwróć uwagę na to, że jeżeli chcesz doładowywać się kanałem Play i korzystać z oferty No Limit, to zalecamy, by wybrany pakiet nielimitowanych połączeń aktywować w tym samym dniu, w którym dokonujesz płatności - wówczas ważność wszystkich pakietów (czyli również internetu, SMS/MMS) będzie taka sama.


W ramach doładowania Play, dostępne są następujące sposoby płatności:

    doładowanie kartą zdrapką Play

  • doładowanie poprzez stronę banku

  • doładowanie poprzez stronę doladowania.play.pl

  • doładowanie za pomocą innych serwisów, między innymi: doladowania.pl, tutajdoladuj.pl blue.pl, doladowania24.pl, doladuj.interia.pl, doladujtelefon.pl

  • doładowania elektroniczne on - line.

Poniżej prezentujemy krótką instrukcję dla każdego z doładowań:

1. Doładowanie kartą zdrapką Play

Tego typu karty są powszechnie dostępne w kioskach, sklepach spożywczych, hipermarketach i w wielu innych punktach na terenie całej Polski. Każda karta zdrapka posiada swój unikalny 14-cyfrowy kod doładowujący, a doładowanie konta jest naprawdę proste:

  • zdrap pasek farby zasłaniający 14-cyfrowy kod

  • wybierz na klawiaturze *100*, wpisz 14-cyfrowy kod znajdujący się pod zdrapką i naciśnij #

  • konto zostanie doładowane w ciągu kilku minut. O realizacji doładowania zostaniesz powiadomiony SMSem.

Dostępne są karty zdrapki o wartości: 5 PLN, 10 PLN, 30 PLN oraz 50 PLN.

2. Doładowanie poprzez stronę banku

Zaloguj się do swojego internetowego konta bankowego. W serwisie transakcyjnym wyszukaj zakładkę “Doładowanie telefonu” i postępuj zgodnie z instrukcją:

  • wprowadź numer telefonu

  • podaj kwotę

  • zaznacz wymagane zgody

  • potwierdź transakcję.

Swoje konto możesz doładować poprzez stronę internetową lub aplikację mobilną banku.

3. Doładowanie poprzez stronę doladowania.play.pl

Aby doładować konto:

  • wejdź na stronę www.doladowania.play.pl

  • wprowadź numer doładowywanego telefonu

  • podaj kwotę doładowania

  • wybierz formę płatności (przelew z rachunku bankowego, karta płatnicza, płatność z Kontem PayU)

  • dokonaj płatności zgodnie z wybraną formą płatności

  • wprowadź swój adres e-mail, na który wyślemy Ci potwierdzenie doładowania.

  • Numer zostanie doładowany w ciągu kilku minut, a potwierdzenie wysłane na wskazany adres e-mail.

    4. Doładowanie poprzez inne serwisy internetowe

    Doładowania są również dostępne na wielu innych stronach internetowych, na przykład: doladowania.pl, tutajdoladuj.pl, blue.pl, doladowania24.pl, doladuj.interia.pl, doladujtelefon.pl.

    Aby za ich pomocą doładować konto:

    • wejdź na wybraną stronę umożliwiającą wykonanie doładowania

    • wprowadź numer doładowywanego telefonu

    • podaj kwotę doładowania

    • wybierz formę płatności (przelew z rachunku bankowego, karta płatnicza)

    • dokonaj płatności zgodnie z wybraną formą

    • podaj swój adres e-mail, na który wyślemy Ci potwierdzenie doładowania.

    5. Doładowanie elektroniczne on-line

    Doładowania realizowane są natychmiast i dostępne są w wielu punktach sprzedaży, przede wszystkim w Salonach Play, a także w sklepach spożywczych, kioskach czy hipermarketach na terenie całej Polski. Aby doładować konto:

    • podaj sprzedawcy numer telefonu i kwotę doładowania

    • sprzedawca weryfikuje Twoje dane

    • w przypadku pozytywnej weryfikacji płacisz wybraną kwotę doładowania

    • sprzedawca realizuje transakcję doładowania konta

    • wskazany numer telefonu zostanie automatycznie doładowany w ciągu kilku minut, a potwierdzenie doładowania dostarczone na Twój numer

    Zachowaj otrzymany od sprzedawcy paragon fiskalny i potwierdzenie doładowania konta, ponieważ są wymagane w przypadku ewentualnej reklamacji.

    Możesz również doładować konto elektronicznie kupując elektroniczny kod doładowujący o nominale: 5 PLN, 10 PLN, 30 PLN, 50 PLN, 100 PLN oraz 150 PLN.

    Czy ta odpowiedź była pomocna? tak nie   14 z 18 uznało to za pomocne
    Masz więcej pytań? Skontaktuj się z nami! Powrót do Pomoc i wsparcie