Wybierz język
Vikingowie! Dziś jesteśmy dostępni na infolinii/czacie do godziny 14:00. W dniu 25-26.12.2024 kontakt odbywa się przez maila, helpdesk@mobilevikings.pl. Wesołych Świąt pełnych ciepła i uśmiechu!

Pomoc i wsparcie

Subskrypcja

Jak ponownie aktywować Subskrypcję?

Jeśli Subskrypcja została wyłączona, możesz do niej wrócić w dowolnym momencie, wybierając przy tym taki jej wariant, który jest dla Ciebie najlepszy. Kolejnym krokiem jest zdefiniowanie metody płatności (wyrażenie zgody na cykliczne odnawianie oferty z Twojej karty płatniczej lub Salda) oraz opłacenie pierwszego doładowania. Po tym, gdy płatność przebiegnie poprawnie, oferta subskrypcyjna zostanie ponownie aktywowana.

Czy ta odpowiedź była pomocna? tak nie   3 z 6 uznało to za pomocne
Masz więcej pytań? Skontaktuj się z nami! Powrót do Pomoc i wsparcie