Ahoj, Vikingowie! Dziś HelpDesk szkoli się, aby jeszcze szybciej i skuteczniej ogarniać Twoje sprawy. Działamy na lekko spowolnionych obrotach tylko do 18:00 i prosimy o cierpliwość – nasz czas odpowiedzi może być odrobinę dłuższy niż zazwyczaj.
W przypadku gdy Twoja dotychczasowa karta płatnicza przestała być aktywna, bo np. skończyła się jej ważność lub została zablokowana i masz nową kartę, należy zaktualizować jej dane na Twoim Koncie Vikinga.
Możesz to zrobić przez aplikację Viking App (“Profil” -> “Twoje konto” -> “Płatności”) lub przez stronę www (“Moje konto” -> “Ustawienia” -> “Płatności Vikinga”).
Jeżeli oferta POD PRĄD jest w tym czasie aktywna, to zmiana karty płatniczej nie ma wpływu na ważność oferty.
Możesz też zasilić Saldo i włączyć Autodoładowanie.