Company logo

Chcę zamówić kartę SIM z nowym numerem?

Jeżeli chcesz zamówić kartę SIM z nowym numerem i nie jesteś jeszcze naszym użytkownikiem, możesz zrobić to poprzez stronę www lub kontakt z HelpDeskiem. W przypadku samodzielnego zamówienia przez stronę, kliknij przycisk "Zostań Vikingiem", a następnie:

1. zaznacz, że zamawiasz nowy numer

2. wybierz, z której oferty chcesz skorzystać

3. uzupełnij formularz zamówienia, wprowadzając dane adresowe i rejestracyjne

4. opłać Twoje zamówienie.

W międzyczasie, na Twój adres mailowy wyślemy link do aktywacji konta, a także wiadomość potwierdzająca finalizację zamówienia.

Karta zostanie wysłana pod wskazany adres w ciągu jednego dnia roboczego. Dostarczenia przesyłki możesz spodziewać się w ciągu 1 dnia roboczego od momentu nadania - przyjedzie do Ciebie kurier. Pamiętaj, żeby przygotować dowód osobisty - kurier uzupełni na jego podstawie oświadczenie, dzięki któremu zarejestrujemy Twój numer. Powinno to nastąpić w ciągu kilku dni od wizyty kuriera, kartę możesz aktywować, gdy tylko otrzymasz potwierdzenie rejestracji.

Jeśli posiadasz już jakąkolwiek aktywną Vikingową kartę SIM i chciałbyś dokonać zamówienia kolejnej, wystarczy, że zalogujesz się do swojego konta i w zakładce "Moje konto" klikniesz przycisk "Zamów nową kartę SIM". Pamiętaj o tym, że jeżeli Twoje dane są już zarejestrowane w naszej sieci, każdy zamówiony w przyszłości numer zostanie automatycznie zarejestrowany na dane przypisane do Twojego konta Vikinga.

logotype
Zamówienie karty SIM | Mobile Vikings