Wybierz język
Vikingowie! Dziś jesteśmy dostępni na infolinii/czacie do godziny 14:00. W dniu 25-26.12.2024 kontakt odbywa się przez maila, helpdesk@mobilevikings.pl. Wesołych Świąt pełnych ciepła i uśmiechu!

Pomoc i wsparcie

Zamówienie karty SIM

Jak aktywować otrzymaną kartę SIM?

Niezależnie od tego, czy przenosisz do nas numer, z którym żeglowałeś już wcześniej, czy zaczynasz przygodę z nowym numerem - wiemy, że karta do Ciebie dotarła dzięki temu, że zaznaczysz jej odbiór - a zrobisz to prosto, w aplikacji Viking App lub na swoim koncie Vikinga, potrzebujesz 4 ostatnich cyfr z karty SIM.

Jeśli przenosimy numer, to oznaczenie odbioru nie jest jeszcze równoznaczne z aktywacją karty SIM, na zostanie Vikingiem trzeba poczekać do dnia przeniesienia, który widzisz na swoim koncie.

A jeżeli mówimy o nowym numerze, to oznaczenie karty jako odebranej jest możliwe, gdy tylko Twój nowy numer zostanie zarejestrowany - dokonujemy tego na podstawie spotkania z kurierem, zwykle informację o rejestracji otrzymasz w ciągu kilku dni od wizyty kuriera. Numer aktywuje się w ciągu 24 godzin od tego, gdy potwierdzisz odbiór karty. Jeśli zamawiasz kolejny numer w ramach Twojego konta Vikinga, to rejestrację masz z głowy - nastąpi automatycznie na podstawie raz sprawdzonych danych.

Czy ta odpowiedź była pomocna? tak nie   139 z 305 uznało to za pomocne
Masz więcej pytań? Skontaktuj się z nami! Powrót do Pomoc i wsparcie