-
VikingCo Poland sp. z o. o.
- plac Grunwaldzki 23, 50-365 Wrocław, Grunwaldzki Center
- NIP: 8971793-639
- REGON: 022284492
- KRS: 0000484436
Pomoc i wsparcie
Zamówienie karty SIM
Jak aktywować otrzymaną kartę SIM?
Niezależnie od tego, czy przenosisz do nas numer, z którym żeglowałeś już wcześniej, czy zaczynasz przygodę z nowym numerem - wiemy, że karta do Ciebie dotarła dzięki temu, że zaznaczysz jej odbiór - a zrobisz to prosto, w aplikacji Viking App lub na swoim koncie Vikinga na stronie www.
Jeśli dopiero zaczynasz swoją przygodę z Vikingami, zanim oznaczysz odbiór karty, musimy potwierdzić Twoje dane. W momencie zamówienia decydujesz, czy dane zarejestrujemy elektronicznie - poprzez aplikację mObywatel, czy bardziej tradycyjnie - na podstawie spotkania z kurierem.
Dane zarejestrowane?
Jeśli przenosimy numer, to oznaczenie odbioru nie jest jeszcze równoznaczne z aktywacją karty SIM, na zostanie Vikingiem trzeba poczekać do dnia przeniesienia, który widzisz na swoim koncie.
A jeżeli mówimy o nowym numerze, to oznaczenie karty jako odebranej rozpoczyna proces aktywacji - numer aktywuje się w ciągu 24 godzin od tego, gdy potwierdzisz odbiór karty.
Jeśli zamawiasz kolejny numer w ramach Twojego konta Vikinga, to rejestrację masz z głowy - nastąpi automatycznie na podstawie raz sprawdzonych danych.