Wybierz język

Pomoc i wsparcie

Zamówienie karty SIM

Jak aktywować otrzymaną kartę SIM?

Niezależnie od tego, czy przenosisz do nas numer, z którym żeglowałeś już wcześniej, czy zaczynasz przygodę z nowym numerem - wiemy, że karta do Ciebie dotarła dzięki temu, że zaznaczysz jej odbiór - a zrobisz to prosto, w aplikacji Viking App lub na swoim koncie Vikinga na stronie www.

Jeśli dopiero zaczynasz swoją przygodę z Vikingami, zanim oznaczysz odbiór karty, musimy potwierdzić Twoje dane. W momencie zamówienia decydujesz, czy dane zarejestrujemy elektronicznie - poprzez aplikację mObywatel, czy bardziej tradycyjnie - na podstawie spotkania z kurierem.

Dane zarejestrowane?

Jeśli przenosimy numer, to oznaczenie odbioru nie jest jeszcze równoznaczne z aktywacją karty SIM, na zostanie Vikingiem trzeba poczekać do dnia przeniesienia, który widzisz na swoim koncie.

A jeżeli mówimy o nowym numerze, to oznaczenie karty jako odebranej rozpoczyna proces aktywacji - numer aktywuje się w ciągu 24 godzin od tego, gdy potwierdzisz odbiór karty.

Jeśli zamawiasz kolejny numer w ramach Twojego konta Vikinga, to rejestrację masz z głowy - nastąpi automatycznie na podstawie raz sprawdzonych danych.

Czy ta odpowiedź była pomocna? tak nie   142 z 314 uznało to za pomocne
Masz więcej pytań? Skontaktuj się z nami! Powrót do Pomoc i wsparcie