-
VikingCo Poland sp. z o. o.
- plac Grunwaldzki 23, 50-365 Wrocław, Grunwaldzki Center
- NIP: 8971793-639
- REGON: 022284492
- KRS: 0000484436
Pomoc i wsparcie
Pokłady internetu mobilnego
Czym są Pokłady Internetu Mobilnego?
Pokłady Internetu Mobilnego to oferta na internet mobilny, na kartę, nie ma umowy terminowej. W zależności od potrzeby, możesz mieszać ładunki dowolnie, wybierając jeden z trzech wariantów oferty: 100 GB, 150 GB lub 250 GB na 31 dni. Jest w tym pełna dowolność, bo w jednym miesiącu możesz wybrać mniejszy pakiet, a już w następnym - większy i na odwrót.
A jak właściwie się doładowywać?
- Najwygodniej, włączając Autodoładowanie - czyli naszą vikingową subskrypcję, podpinasz do swojego Konta Vikinga kartę płatniczą, zaznaczasz, który Ładunek ma być uruchamiany co miesiąc i zapominasz o samodzielnych płatnościach. Możesz też wybrać Autodoładowanie z Salda.
- Za pomocą karty płatniczej, jednorazowo, bez uruchamiania autodoładowania
- Szybkim przelewem Dotpay
- Blik,
- Poprzez Google Pay.
- Środkami z Salda.
Jeśli doładujesz się przed końcem ważności pakietu (czyli zanim upłynie 31 dni od poprzedniego doładowania), to poprzedni pakiet jest wyłączany i w jego miejsce aktywowany nowy Ładunek.