Pomoc i wsparcie

Match

W jaki sposób mogę doładować kartę SIM w ofercie MATCH?

Jeśli korzystasz z oferty MATCH swoją kartę SIM możesz doładować na kilka sposobów:

  • uruchamiając autodoładowanie - dzięki temu rozwiązaniu doładowanie jest wykonywane raz w miesiącu, a system sam sprawdza, na kiedy przypada ostatni dzień aktualnego doładowania, dzięki czemu optymalnie wykorzystasz to, za co płacisz i masz pewność, że Twój skumulowany internet (w ofercie Perfekt MATCH i Ekstra MATCH) nie przepadnie. Autodoładowanie włączysz tu. Jeśli zaś chcesz zmienić ofertę, w której wykonywane jest autodoładowanie (np z Perfekt Match na Ekstra Match), wyłącz usługę autodoładowania i włącz ją ponownie - podczas włączania autodoładowania możesz wybrać interesującą Cię ofertę.

  • poprzez aplikację Viking App zainstalowaną na Twoim smartfonie: kartą Mastercard/VISA, szybkim przelewem Dotpay lub z uzbieranych Punktów Vikinga

  • po zalogowaniu do konta na stronie www.mobilevikings.pl – kliknij przycisk „Doładuj konto” widoczny w prawym górnym rogu, a następnie wybierz, który numer z listy ma zostać doładowany (w przypadku posiadania kilku numerów). Możesz wybrać jedną z metod płatności:

    - karta płatnicza (Mastercard/VISA) - wprowadź numer karty, datę jej ważności oraz kod CVC, który znajduje się na odwrocie - możesz od razu zapamiętać kartę i zlecić autodoładowanie.

    - przelew internetowy Dotpay - zostaniesz przekierowany do strony wyboru Twojego banku. Wybierz swój bank, uzupełnij dane do logowania i wykonaj przelew online.

    - Blik

    - Google Pay

    - Punkty Vikinga

Możesz również doładować saldo dowolną kwotą, wybierając kwotę z zakresu 5 zł - 300 zł. Takie środki możesz wykorzystywać na usługi zgodnie z Cennikiem. Środki z doładowania dowolną kwotą są ważne tak długo, jak ważny jest Twój numer, takie doładowanie nie przedłuża ważności karty.

Czy ta odpowiedź była pomocna? tak nie   0 z 1 uznało to za pomocne
Masz więcej pytań? Skontaktuj się z nami! Powrót do Pomoc i wsparcie