Company logo

Czy można zablokować kartę SIM w przypadku jej zgubienia lub kradzieży?

Jeśli zgubiłeś lub ukradziono Twoją kartę SIM, powinieneś skontaktować się z nami z zarejestrowanego w systemie adresu mailowego. W wiadomości prześlij takie dane, jak:

  • imię i nazwisko
  • numer telefonu
  • numer PESEL
  • adres do wysyłki
  • numer do kontaktu dla kuriera

Napisz również, czy powodem wymiany jest zgubienie/kradzież karty.

Zablokujemy dotychczasową kartę i wyślemy do Ciebie jej duplikat. W związku z tym, że karta wysyłana jest kurierem do rąk własnych, upewnij się, czy będziesz pod wskazanym adresem.

Jeśli posiadasz potwierdzenie kradzieży wydane przez organy ścigania, duplikat wyślemy do Ciebie bezpłatnie. W innych przypadkach koszt wymiany wynosi 19 zł pobierane z salda/portfela numeru (kontaktując się z nami, daj znać, że zgadzasz się na pobranie tej kwoty).

W momencie zlecenia wymiany karty, jesteśmy zobowiązani sprawdzić, czy Twój PESEL jest zastrzeżony. Jeśli tak - wydanie duplikatu nie będzie możliwe (w dowolnym momencie możesz chwilowo wyłączyć zastrzeżenie i wówczas zgłosić nam ponownie chęć wymiany).

Istnieje możliwość zablokowania dotychczasowej karty i nie wysyłania nowej. Jeśli z jakiegoś względu nie chcesz od razu dostać duplikatu, wystarczy, że dasz nam znać, że zależy Ci tylko na blokadzie karty.

logotype
Blokada karty SIM w przypadku zgubienia lub kradzieży