Company logo

Jeden klik, a tyle dobrego! 👉 Zagłosuj na charytatywny projekt Szalup Ratunkowych. Głosuję ->

Jak możesz wymienić kartę SIM/eSIM na nową?

Jeśli chcesz wymienić swoją kartę SIM lub eSIM, możesz to zrobić w dowolnym momencie w Viking App.

Jak to zrobić?

    1. Wejdź w zakładkę Profil → Zamów duplikat karty SIM/eSIM.
    2. Na początku zweryfikujemy Twój numer PESEL – upewnij się, że nie masz włączonego zastrzeżenia.
    3. Wybierz typ karty (SIM lub eSIM) i zdecyduj, czy chcesz od razu zablokować swoją obecną kartę.
    4. Jeśli zamawiasz fizyczną kartę SIM, podaj adres do wysyłki. Dla eSIM przejdziesz od razu do podsumowania.

Ile to kosztuje?

    • Pierwszy duplikat w ciągu 365 dni jest bezpłatny.
    • Każdy kolejny kosztuje 19 zł.

Jak aktywować nową kartę?

    • Jeśli zablokowałeś starą kartę przy zamówieniu, nowa przyjdzie już aktywna.
    • Jeśli nie, wejdź na www.mobilevikings.pl/pl/aktywuj, aby potwierdzić odbiór. Po potwierdzeniu stara karta zostanie wyłączona, a nowa aktywuje się w ciągu 24 godzin.


Co zrobić, jeśli nie masz dostępu do aplikacji?

Jeśli nie możesz skorzystać z aplikacji, napisz do nas z adresu e-mail powiązanego z Twoim Kontem Vikinga.

Wymiana fizycznej karty SIM - w treści wiadomości podaj:

    • imię i nazwisko
    • numer telefonu
    • numer PESEL
    • adres do wysyłki
    • numer kontaktowy dla kuriera
    • powód wymiany (zgubienie, kradzież lub inny) – pomoże nam to zdecydować, czy od razu zablokować starą kartę

Wymiana na eSIM - wystarczy, że w wiadomości podasz:

    • imię i nazwisko
    • numer telefonu
    • numer PESEL
    • numer kontaktowy

---

Pamiętaj

Każdorazowo przy wymianie karty SIM/eSIM sprawdzamy, czy Twój numer PESEL nie jest zastrzeżony. Dlatego przed złożeniem zamówienia upewnij się, że zastrzeżenie jest wyłączone – inaczej nie będziemy mogli dokończyć procesu wymiany karty.