-
VikingCo Poland sp. z o. o.
- plac Grunwaldzki 23, 50-365 Wrocław, Grunwaldzki Center
- NIP: 8971793-639
- REGON: 022284492
- KRS: 0000484436
Pomoc i wsparcie
voLTE
Co to jest voLTE, jak skorzystać z usługi?
VoLTE to technologia, która pozwala wykonywać połączenia głosowe w technologii LTE - do tej pory za pomocą LTE można było zrealizować wyłącznie transmisję danych.
Dzięki voLTE szybciej nawiązujesz połączenie głosowe, a poza tym jakość tego połączenia jest lepsza, niż w przypadku połączenia przez 2G lub 3G. Podczas połączenia w technologii voLTE, na ekranie swojego telefonu zobaczysz logo LTE (wyjątek - połączenie w technologii voLTE, w czasie którego masz wyłączoną transmisję danych, wówczas logo LTE nie wyświetli się).
Żeby skorzystać z voLTE, należy znajdować się w zasięgu LTE Play (nie działa w ramach roamingu krajowego, jak również międzynarodowego), a także posiadać odpowiedni telefon, na którym ta funkcjonalność jest wspierana przez naszego partnera infrastrukturalnego - sieć Play.
Poniżej wskazówki, gdzie w Twoim telefonie szukać możliwości włączenia voLTE:
- jeśli masz telefon z systemem ANDROID:
- Wejdź w Ustawienia telefonu
- Sieć komórkowa
- Komórkowa transmisja danych
- Włącz / wyłącz Rozmowy VoLTE
- jeśli masz telefon z systemem iOS:
- Wejdź w Ustawienia urządzenia
- Sieć komórkowa
- Opcje danych komórkowych
- Głos i dane
- Zaznacz LTE, voLTE wł (na starszych modelach) / Wybierz LTE (na nowszych modelach).