Wybierz język
Vikingowie! Dziś jesteśmy dostępni na infolinii/czacie do godziny 14:00. W dniu 25-26.12.2024 kontakt odbywa się przez maila, helpdesk@mobilevikings.pl. Wesołych Świąt pełnych ciepła i uśmiechu!

Pomoc i wsparcie

Viking App

W jaki sposób mogę przełączać się pomiędzy kartami SIM w Viking App?

W przypadku posiadania kilku kart SIM przypisanych do tego samego konta, podczas każdego logowania do aplikacji, jesteś proszony o wybranie domyślnej karty.

Dla urządzenia z Androidem, wybierz w tym celu rozwijaną listę w lewym górnym rogu ekranu, kliknij "Stan konta", a następnie zaznacz interesującą Cię kartę.

Jeśli korzystasz z appki na iOS, wystarczy kliknąć ikonę karty SIM w lewym górnym rogu, wyświetlone zostaną wszystkie aktywne karty.

Czy ta odpowiedź była pomocna? tak nie   6 z 8 uznało to za pomocne
Masz więcej pytań? Skontaktuj się z nami! Powrót do Pomoc i wsparcie