Kiedy mogę ubiegać się o zwrot środków z Salda?
Ubiegać się o zwrot środków z Twojego Salda możesz maks. do 6 miesięcy, od momentu gdy:
Według Prawa Komunikacji Elektronicznej (PKE) o zwrot środków mogą ubiegać się jedynie osoby (Konsumenci), które korzystają z numeru dla celów niezwiązanych bezpośrednio z ich działalnością gospodarczą lub wykonywaniem zawodu.
Co zrobić, by uzyskać zwrot środków z Salda?
Wystarczy, że podasz nam numer rachunku bankowego, na który mają wpłynąć zwracane środki.
Masz to już za sobą? Nie musisz nic robić, resztą zajmiemy się my.
Chcesz podać numer rachunku bankowego?
Masz kilka opcji:
Możesz to zrobić w każdym momencie. Nawet jeśli teraz nie planujesz ubiegać się o zwrot środków z Salda.
Kiedy środki z Salda trafią na moje konto?
Są dwie opcje. Sprawdź, która dotyczy Ciebie.
W obydwu przypadkach nie musisz dostarczać żadnych wniosków ani akceptować żadnych regulaminów.
A co jeśli wcześniej lub w ciągu 6 miesięcy od momentu wygaśnięcia lub przeniesienia numeru tel. nie podasz nam numeru rachunku bankowego?
W takim przypadku prawo zobowiązuje nas do przekazania Twoich środków do Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Tutaj nawet Odyn nic nie poradzi.