-
VikingCo Poland sp. z o. o.
- plac Grunwaldzki 23, 50-365 Wrocław, Grunwaldzki Center
- NIP: 8971793-639
- REGON: 022284492
- KRS: 0000484436
Pomoc i wsparcie
Użytkowanie
Jak mogę sprawdzić stan konta?
Stan konta oraz ważność poszczególnych pakietów możesz sprawdzić wybierając jeden z kodów:
- *101# - stan i ważność kredytu
- *103# - stan i ważność pakietu SMS/MMS
- *108# - stan i ważność pakietu danych.
Sprawdzając stan pakietu danych, miej na uwadze, że Twoja sesja danych może być aktywna przez kilka dni. Jest to zależne od urządzenia, z którego korzystasz. Sesję można zakończyć, włączając “tryb samolotowy” lub poprzez wyłączenie i ponowne uruchomienie Twojego urządzenia.
W związku z tym, że krótkie kody nie działają na kartach w taryfie Internet Mobilny, saldo internetu możesz w takim przypadku sprawdzić jedynie poprzez zalogowanie się do swojego Vikingowego konta na naszej stronie www.