-
VikingCo Poland sp. z o. o.
- plac Grunwaldzki 23, 50-365 Wrocław, Grunwaldzki Center
- NIP: 8971793-639
- REGON: 022284492
- KRS: 0000484436
Pomoc i wsparcie
Subskrypcja
Mam ofertę Match/Standard i chcę skorzystać z Subskrypcji. Jak to zrobić?
Jeśli masz już aktywny numer w naszej sieci i w ramach tego numeru chcesz przejść na Subskrypcję, wystarczy zalogować się na Konto Vikinga na stronie www i w panelu doładowań zaznaczyć ofertę subskrypcyjną: "Doładuj konto" -> "Przejdź na Subskrypcję".
Możesz tam wybrać, czy pierwsze odświeżenie Subskrypcji ma nastąpić od razu, czy na koniec trwającej oferty.
Niewykorzystane GB z dotychczasowej oferty przechodzą z Tobą dalej i kumulują się również w ramach Subskrypcji.
Co więcej, jeżeli korzystasz z Rejsu Próbnego i przed Tobą są jeszcze doładowania w promocji, to również po przejściu na Subskrypcję promocja nadal Cię obowiązuje
W momencie zmiany oferty następuje natychmiastowa opłata za Subskrypcję, więc najlepiej przejść na nią pod koniec trwania Twojej obecnej oferty.