-
VikingCo Poland sp. z o. o.
- plac Grunwaldzki 23, 50-365 Wrocław, Grunwaldzki Center
- NIP: 8971793-639
- REGON: 022284492
- KRS: 0000484436
Pomoc i wsparcie
Subskrypcja
Karta płatnicza, która jest podpięta do Subskrypcji przestała być aktywna, co teraz?
W przypadku gdy Twoja dotychczasowa karta płatnicza przestała być aktywna, bo np. skończyła się jej ważność lub została zablokowana i masz nową kartę, należy zaktualizować jej dane na Twoim Koncie Vikinga.
Możesz to zrobić przez aplikację Viking App (“Profil” -> “Twoje konto” -> “Płatności”) lub przez stronę www (“Moje konto” -> “Ustawienia” -> “Płatności Vikinga”).
Jeżeli Subskrypcja jest w tym czasie aktywna, to zmiana karty płatniczej nie ma wpływu na ważność oferty.
Możesz też zasilić Saldo i włączyć Autodoładowanie.