Wybierz język

Pomoc i wsparcie

Roaming

Czym jest roaming międzynarodowy?

Roaming międzynarodowy to usługa, która pozwala na korzystanie z telefonu podczas pobytu za granicą, logowania się z nadajnikami zagranicznego operatora. Jeśli natomiast znajdujesz się w Polsce i wykonujesz połączenie na zagraniczny numer, to jest ono traktowane jako połączenie międzynarodowe.

Pamiętaj, żeby przed wyjazdem sprawdzić, czy na Twoim numerze włączona jest usługa roamingu. Zrobisz to w aplikacji Viking App -> "Profil" -> "Ustawienia numeru".

Roaming w Unii Europejskiej

Jeśli korzystasz z Subskrypcji, to co miesiąc otrzymujesz pakiet nielimitowanych połączeń, SMS oraz transferu danych w ramach Strefy Euro (Strefa Euro, to u nas cennikowe określenie strefy, w której korzystasz z roamingu UE).

Natomiast w ofercie Match i Standard, ceny w roamingu UE są następujące:

  • połączenie wychodzące - 0,1 zł/minutę
  • połączenia przychodzące - darmowe
  • SMS - 0,02 zł
  • MMS - 0,01 zł
  • transmisja danych - 8,94 zł/GB.

Doładowanie Salda

By móc korzystać z usług, należy posiadać dodatkowe środki na Saldzie. Żeby dodać takie środki, jednorazowo od 5 zł do 300 zł, wybierz zasilenie Salda (Viking App) / Doładowanie dowolną kwotą (konto na www) lub włącz Automatyczne Zasilenie Salda.

Automatyczne Zasilenie to usługa, która pozwala na automatyczne uzupełnienie środków Twojego Salda w sytuacji, gdy spadną poniżej określonego poziomu.

Przykładowo, gdy środki z Salda spadną poniżej 5 zł, dodamy 10 zł, opłacone z Twojej karty płatniczej. Jeżeli w danym okresie subskrypcyjnym wykorzystasz limit uzupełnień Salda, nadal możesz wpłacić dodatkowe środki, wybierając doładowanie dowolną kwotą (5–300 zł). Automatyczne Zasilenie nie jest uruchomione z automatu, ponieważ pozostawiamy Ci w jego kwestii wolną rękę. Możesz włączyć je w prosty sposób na Koncie Vikinga lub w aplikacji Viking App.

Środki będą ważne tak długo, jak ważny jest Twój numer.

Roaming poza Unią Europejską

Stawki obowiązujące w Strefie, do której się wybierasz, najwygodniej sprawdzić w Cenniku Twojej oferty.

Czy ta odpowiedź była pomocna? tak nie   38 z 52 uznało to za pomocne
Masz więcej pytań? Skontaktuj się z nami! Powrót do Pomoc i wsparcie