Wybierz język

Pomoc i wsparcie

Roaming

Do kogo skierowana jest usługa roamingu w UE? Polityka Uczciwego Korzystania

Polityka Uczciwego Korzystania to zasady, które opisują, do kogo skierowana jest usługa roamingu w Unii Europejskiej - głównie do osób, które podróżują od czasu do czasu, a na co dzień przebywają w Polsce. Jeśli jesteś taką osobą, to możesz wyjeżdżać i nie obawiać się o dopłaty do podstawowych cen usług (które zależą od oferty, z której korzystasz).

Jakie działania mogą spowodować naliczenie dopłat?

Zgodnie z Polityką Uczciwego Korzystania, możemy naliczyć dodatkowe opłaty za korzystanie z usług w UE, jeśli:

  • w trakcie 4 miesięcy (tyle wynosi okres obserwacji) Twój numer częściej loguje się do nadajników unijnych partnerów roamingowych, niż polskich lub jeśli użycie na tym numerze w roamingu jest większe, niż w Polsce. Zanim naliczymy opłaty dodatkowe, otrzymujesz od nas SMS-a, masz wówczas dwa tygodnie na zmianę bilansu korzystania z usług. Jeżeli bilans się nie zmieni, włączymy dopłaty. Będą one aktywne do momentu zmiany bilansu korzystania z usług w roamingu na Twoim numerze

  • korzystasz kolejno z wielu kart SIM w ramach roamingu

  • Twoje karty SIM są przedmiotem zorganizowanej odsprzedaży osobom, które nie mieszkają w Polsce oraz nie posiadają z nią stałych powiązań.

A oto, jak kształtują się możliwe dopłaty:

  • 0,12 zł za minutę wykonanego połączenia głosowego

  • 0,01 zł za minutę odebranego połączenia głosowego
  • 0,01 zł za wysłaną wiadomość SMS

  • 0,01 zł za wysłaną wiadomość MMS

  • 9,20 zł brutto za 1 GB transmisji danych.

Politykę Uczciwego Korzystania znajdziesz w Cenniku swojej oferty.

Czy ta odpowiedź była pomocna? tak nie   8 z 18 uznało to za pomocne
Masz więcej pytań? Skontaktuj się z nami! Powrót do Pomoc i wsparcie