-
VikingCo Poland sp. z o. o.
- plac Grunwaldzki 23, 50-365 Wrocław, Grunwaldzki Center
- NIP: 8971793-639
- REGON: 022284492
- KRS: 0000484436
Pomoc i wsparcie
Roaming
Do kogo skierowana jest usługa roamingu w UE? Polityka Uczciwego Korzystania
Polityka Uczciwego Korzystania to zasady, które opisują, do kogo skierowana jest usługa roamingu w Unii Europejskiej - głównie do osób, które podróżują od czasu do czasu, a na co dzień przebywają w Polsce. Jeśli jesteś taką osobą, to możesz wyjeżdżać i nie obawiać się o dopłaty do podstawowych cen usług (które zależą od oferty, z której korzystasz).
Jakie działania mogą spowodować naliczenie dopłat?
Zgodnie z Polityką Uczciwego Korzystania, możemy naliczyć dodatkowe opłaty za korzystanie z usług w UE, jeśli:
- w trakcie 4 miesięcy (tyle wynosi okres obserwacji) Twój numer częściej loguje się do nadajników unijnych partnerów roamingowych, niż polskich lub jeśli użycie na tym numerze w roamingu jest większe, niż w Polsce. Zanim naliczymy opłaty dodatkowe, otrzymujesz od nas SMS-a, masz wówczas dwa tygodnie na zmianę bilansu korzystania z usług. Jeżeli bilans się nie zmieni, włączymy dopłaty. Będą one aktywne do momentu zmiany bilansu korzystania z usług w roamingu na Twoim numerze
- korzystasz kolejno z wielu kart SIM w ramach roamingu
- Twoje karty SIM są przedmiotem zorganizowanej odsprzedaży osobom, które nie mieszkają w Polsce oraz nie posiadają z nią stałych powiązań.
A oto, jak kształtują się możliwe dopłaty:
- 0,12 zł za minutę wykonanego połączenia głosowego
- 0,01 zł za minutę odebranego połączenia głosowego
- 0,01 zł za wysłaną wiadomość SMS
- 0,01 zł za wysłaną wiadomość MMS
- 9,20 zł brutto za 1 GB transmisji danych.
Politykę Uczciwego Korzystania znajdziesz w Cenniku swojej oferty.