Wybierz język

Pomoc i wsparcie

Subskrypcja

Karta płatnicza, która jest podpięta do Subskrypcji przestała być aktywna, co teraz?

W przypadku gdy Twoja dotychczasowa karta płatnicza przestała być aktywna, bo np. skończyła się jej ważność lub została zablokowana i masz nową kartę, należy zaktualizować jej dane na Twoim Koncie Vikinga.

Możesz to zrobić przez aplikację Viking App (“Profil” -> “Twoje konto” -> “Płatności”) lub przez stronę www (“Moje konto” -> “Ustawienia” -> “Płatności Vikinga”).
Jeżeli Subskrypcja jest w tym czasie aktywna, to zmiana karty płatniczej nie ma wpływu na ważność oferty.

Możesz też zasilić Saldo i włączyć Autodoładowanie.

 

Czy ta odpowiedź była pomocna? tak nie   8 z 8 uznało to za pomocne
Masz więcej pytań? Skontaktuj się z nami! Powrót do Pomoc i wsparcie