-
VikingCo Poland sp. z o. o.
- plac Grunwaldzki 23, 50-365 Wrocław, Grunwaldzki Center
- NIP: 8971793-639
- REGON: 022284492
- KRS: 0000484436
Pomoc i wsparcie
Subskrypcja
Czym jest Subskrypcja? Jak działa ta oferta?
Oferta subskrypcyjna to oferta odświeżająca się cyklicznie - raz w miesiącu, co 31 dni (nie ma możliwości częstszego odświeżania tej oferty):
- przez kartę płatniczą, z której pobieramy opłatę za doładowanie
- przez Saldo, z którego pobieramy opłatę za doładowanie.
W ramach Subskrypcji otrzymujesz:
- nielimitowane rozmowy z numerami komórkowymi i stacjonarnymi w Polsce oraz gdy znajdujesz się w roamingu w Strefie Euro
- nielimitowane SMS, MMS w Polsce i nielimitowane SMS w roamingu w Strefie Euro
- pakiet internetu do wykorzystania w Polsce (wielkość pakietu danych zależy od wybranego wariantu oferty: Subskrypcja 80 to 80 GB, Subskrypcja 120 to 120 GB w kraju, a Subskrypcja 180 to 180 GB w Polsce), w pakiecie tym zawarty jest również odświeżany co miesiąc limit GB dostępny w roamingu w Strefie Euro.
Jeżeli potrzebujesz środków na dodatkowo płatne usługi nieobjęte ofertą, wybierz doładowanie dowolną kwotą (5-300 zł), które zasilą Twoje Saldo.
Ważność numeru w Subskrypcji, to 183 dni od ostatniego doładowania ofertą.
Kumulacja GB
Niewykorzystany pakiet internetu w Polsce kumuluje się, jeśli tylko zachowujesz ciągłość odnowienia oferty - czyli w przypadku comiesięcznego odnowienia Subskrypcji, możesz śmiało korzystać również z tych GB, które zostają Ci z poprzednich miesięcy.