-
VikingCo Poland sp. z o. o.
- plac Grunwaldzki 23, 50-365 Wrocław, Grunwaldzki Center
- NIP: 8971793-639
- REGON: 022284492
- KRS: 0000484436
Pomoc i wsparcie
Roaming
Usługa "Tani Roaming"
1. Czym jest "Tani Roaming"?
"Tani Roaming" to usługa, która pozwala obniżyć koszty Twoich połączeń wychodzących podczas korzystania z roamingu międzynarodowego. Usługę aktywujesz bezpośrednio z poziomu ustawień swojego telefonu, w menu "Mobile Vikings" lub "Aplikacje SIM / na karcie SIM", lokalizacja tych ustawień zależy od modelu Twojego telefonu. Usługę możesz wyłączyć w tym samym miejscu, w dowolnym momencie.
2. Nie mogę znaleźć menu "Mobile Vikings"?
Jeśli nie możesz odnaleźć menu "Mobile Vikings" na swoim telefonie, zalecamy skorzystać z instrukcji urządzenia. Wybierz opcję "SIM Application Toolkit", aby uzyskać odpowiednie wskazówki.
3. Jak działa "Tani Roaming"?
Korzystanie z usługi "Tani Roaming" jest proste. Postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
a. Aktywuj usługę, zgodnie z powyższym opisem
b. Wprowadź prawidłowy numer telefonu, na który chcesz zadzwonić, przed numerem koniecznie dodaj “+” lub “00” oraz międzynarodowy kod kraju, do którego dzwonisz (przykładowo, polski numer należy rozpocząć od “+48” / “0048”) i zatwierdź połączenie
c. Na ekranie widzisz zatwierdzone zgłoszenie, chwilę później oddzwoni do Ciebie system - zaakceptuj to połączenie i zaczekaj na odebranie rozmowy przez Twojego rozmówcę
d. Gotowe, możecie rozmawiać! - opłata za połączenie zostanie naliczona od momentu, kiedy Twój rozmówca rzeczywiście odbierze połączenie.
4. Gdzie mogę korzystać z usługi "Tani Roaming"?
"Tani Roaming" pozwala obniżyć koszty połączeń wykonanych spoza Unii Europejskiej. Należy jednak pamiętać, że czasami konieczne może być aktywowanie usługi nawet podczas wykonywania połączeń w obrębie Unii, aby zapewnić prawidłowe korzystanie z usługi. Wynika to z ustaleń pomiędzy operatorami.