-
VikingCo Poland sp. z o. o.
- plac Grunwaldzki 23, 50-365 Wrocław, Grunwaldzki Center
- NIP: 8971793-639
- REGON: 022284492
- KRS: 0000484436
Pomoc i wsparcie
Zamówienie karty SIM
Chcę zamówić kartę SIM z nowym numerem?
Jeżeli chcesz zamówić kartę SIM z nowym numerem, możesz zrobić to telefonicznie, pod numerem 717999940 lub poprzez stronę www. W przypadku samodzielnego zamówienia przez stronę, kliknij przycisk "Zostań Vikingiem", a następnie:
1. zaznacz, że zamawiasz nowy numer
2. wybierz, z której oferty chcesz skorzystać
3. uzupełnij formularz zamówienia, wprowadzając dane adresowe i rejestracyjne
4. opłać Twoje zamówienie.
W międzyczasie, na Twój adres mailowy wyślemy link do aktywacji konta, a także wiadomość potwierdzająca finalizację zamówienia.
Karta zostanie wysłana pod wskazany adres w ciągu jednego dnia roboczego. Dostarczenia przesyłki możesz spodziewać się w ciągu 1 dnia roboczego od momentu nadania - przyjedzie do Ciebie kurier. Pamiętaj, żeby przygotować dowód osobisty - kurier uzupełni na jego podstawie oświadczenie, dzięki któremu zarejestrujemy Twój numer. Powinno to nastąpić w ciągu kilku dni od wizyty kuriera, kartę możesz aktywować, gdy tylko otrzymasz potwierdzenie rejestracji.
Jeśli chcesz przyspieszyć rejestrację i aktywację, możesz tego dokonać we własnym zakresie, na jeden z kilku sposobów:
Jeśli posiadasz już Vikingową kartę SIM i chciałbyś dokonać zamówienia kolejnej, wystarczy, że zalogujesz się do swojego konta i w zakładce "Moje konto" klikniesz przycisk "Zamów nową kartę SIM". Pamiętaj o tym, że jeżeli Twoje dane są już zarejestrowane w naszej sieci, każdy zamówiony w przyszłości numer zostanie automatycznie zarejestrowany na dane przypisane do Twojego konta Vikinga.