Ahoj Vikingowie! 25 i 26 grudnia odkładamy wiosła i świętujemy — w tych dniach nie odbieramy telefonów ani nie prowadzimy chatu, ale odpisujemy na maile. Do usłyszenia po świętach!
W określonych sytuacjach możesz ubiegać się o zwrot niewykorzystanych środków z Salda. Poniżej wyjaśniamy, kiedy przysługuje zwrot i jak go otrzymać.
Możesz złożyć wniosek o zwrot środków do 6 miesięcy od momentu, gdy:
Zgodnie z Prawem Komunikacji Elektronicznej (PKE), o zwrot środków mogą ubiegać się wyłącznie Konsumenci, czyli osoby korzystające z numeru do celów niezwiązanych bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub wykonywaniem zawodu.
Aby otrzymać zwrot, wystarczy, że podasz numer rachunku bankowego, na który mają zostać przekazane środki.
Jeśli numer konta został już przez Ciebie podany — nie musisz robić nic więcej. Resztą zajmiemy się my.
Masz kilka możliwości:
1. Internetowe Konto Vikinga:
2. Viking App
3. Kontakt z HelpDeskiem
Numer rachunku możesz podać w dowolnym momencie, nawet jeśli aktualnie nie planujesz ubiegać się o zwrot środków..
Wszystko zależy od tego, czy numer rachunku bankowego został podany wcześniej.
→ Jeśli podałeś numer konta przed wygaśnięciem lub przeniesieniem numeru
Środki zostaną zwrócone w ciągu 21 dni od momentu:
→ Jeśli nie podałeś numeru konta wcześniej
Od momentu wygaśnięcia lub przeniesienia numeru masz 6 miesięcy, aby podać numer rachunku bankowego. Po jego podaniu środki trafią na Twoje konto w ciągu 21 dni.
W żadnym z tych przypadków nie musisz składać wniosków ani akceptować dodatkowych regulaminów.
Jeśli nie podasz numeru rachunku bankowego przed, ani w ciągu 6 miesięcy od wygaśnięcia lub przeniesienia numeru - prawo zobowiązuje nas do przekazania Twoich środków do Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
I niestety… nawet Odyn nie jest w stanie tego zmienić.