Company logo

Ahoj Vikingowie! 25 i 26 grudnia odkładamy wiosła i świętujemy — w tych dniach nie odbieramy telefonów ani nie prowadzimy chatu, ale odpisujemy na maile.  Do usłyszenia po świętach!

Zwrot środków z salda w Mobile Vikings – jak go uzyskać?

W określonych sytuacjach możesz ubiegać się o zwrot niewykorzystanych środków z Salda. Poniżej wyjaśniamy, kiedy przysługuje zwrot i jak go otrzymać.

Kiedy mogę ubiegać się o zwrot środków z Salda?

Możesz złożyć wniosek o zwrot środków do 6 miesięcy od momentu, gdy:

    • Twój numer straci ważność, lub
    • przeniesiesz numer do innego operatora.

Zgodnie z Prawem Komunikacji Elektronicznej (PKE), o zwrot środków mogą ubiegać się wyłącznie Konsumenci, czyli osoby korzystające z numeru do celów niezwiązanych bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub wykonywaniem zawodu.

Co zrobić, by uzyskać zwrot środków z Salda?

Aby otrzymać zwrot, wystarczy, że podasz numer rachunku bankowego, na który mają zostać przekazane środki.

Jeśli numer konta został już przez Ciebie podany — nie musisz robić nic więcej. Resztą zajmiemy się my.

Jak podać numer rachunku bankowego?

Masz kilka możliwości:

1. Internetowe Konto Vikinga:

    • Moje Konto → Ustawienia → Dane → Numer Konta Bankowego

2. Viking App

    • Profil → Twoje Konto → Ustawienia → Twoje Dane → Numer Konta Bankowego

3. Kontakt z HelpDeskiem

    • wyślij go w mailu na helpdesk@mobilevikings.pl – z adresu przypisanego do Twojego Konta Vikinga;
    • zaloguj się na Konto Vikinga i wyślij go poprzez chat;
    • zadzwoń +48 732 007 007;
    • odwiedź nasze biuro i podaj go osobiście.

Numer rachunku możesz podać w dowolnym momencie, nawet jeśli aktualnie nie planujesz ubiegać się o zwrot środków..

Kiedy środki z Salda trafią na moje konto?

Wszystko zależy od tego, czy numer rachunku bankowego został podany wcześniej.

→ Jeśli podałeś numer konta przed wygaśnięciem lub przeniesieniem numeru

Środki zostaną zwrócone w ciągu 21 dni od momentu:

    • wygaśnięcia numeru, lub
    • przeniesienia numeru do innego operatora

→ Jeśli nie podałeś numeru konta wcześniej

Od momentu wygaśnięcia lub przeniesienia numeru masz 6 miesięcy, aby podać numer rachunku bankowego. Po jego podaniu środki trafią na Twoje konto w ciągu 21 dni.

W żadnym z tych przypadków nie musisz składać wniosków ani akceptować dodatkowych regulaminów.

Co jeśli nie podam numeru rachunku bankowego?

Jeśli nie podasz numeru rachunku bankowego przed, ani w ciągu 6 miesięcy od wygaśnięcia lub przeniesienia numeru - prawo zobowiązuje nas do przekazania Twoich środków do Urzędu Komunikacji Elektronicznej.

I niestety… nawet Odyn nie jest w stanie tego zmienić.