Saldo możesz doładować jednorazowo (od 5 zł do 300 zł) lub ustawić Automatyczne Zasilenie Salda. Doładowanie jest dostępne w Viking App oraz na Koncie Vikinga (www).
Doładowanie w Viking App
W aplikacji przejdź do: Saldo → Zarządzaj Saldem → Zasil środki pre-paid jednorazowo.
W podsumowaniu wybierz metodę płatności:
- BLIK,
- Twoja karta płatnicza - zapisana na koncie,
- Karta płatnicza – jednorazowe użycie,
- Szybki przelew (Przelewy24).
Doładowanie na Koncie Vikinga (www)
Na Koncie Vikinga wejdź w Saldo → Doładuj → Doładuj dowolną kwotą.
Wybierz kwotę przyciskami + / − lub suwakiem, następnie kliknij Doładuj i wybierz metodę płatności:
- BLIK,
- Twoja karta płatnicza - zapisana na koncie,
- Karta płatnicza – jednorazowe użycie,
- Szybki przelew (Przelewy24).
Automatyczne Zasilenie Salda
Możesz włączyć Automatyczne Zasilenie Salda, dzięki któremu środki zostaną dodane automatycznie, gdy stan Salda spadnie poniżej wskazanego przez Ciebie progu. Opcja jest dostępna zarówno w Viking App, jak i na Koncie Vikinga.
- opcja dostępna zarówno w Viking App, jak i na Koncie Vikinga
- zasilenie odbywa się z przypiętej karty płatniczej
Ważne: jeśli w momencie włączenia usługi Saldo jest niższe niż 5 zł, system:
- automatycznie doładuje 10 zł,
- pobierze środki z przypiętej karty bez dodatkowego potwierdzenia.
Informacje o Saldzie
- Środki na Saldzie są ważne tak długo, jak aktywny jest Twój numer.
- Doładowanie Salda nie wydłuża ważności numeru.
- Jeśli posiadasz wystarczającą ilość środków na Saldzie, możesz je wykorzystać do odnowienia planu, aby środki z Salda zostały użyte:
- włącz Autodoładowanie z Salda lub
- przy jednorazowym odnowieniu wybierz metodę płatności: Saldo.
- Zwrot środków z Salda - w określonych sytuacjach możesz ubiegać się o zwrot niewykorzystanych środków z Salda (np. po wygaśnięciu numeru lub przeniesieniu go do innego operatora). Sprawdź szczegóły tutaj: Zwrot środków z Salda.