Autodoładowanie to wygodna funkcja, która co 31 dni automatycznie zasila Twoją ofertę – bez Twojego udziału. Możesz wybrać autodoładowanie z karty płatniczej lub z salda.
1. Zaczynamy od dodania karty płatniczej – w tym celu wejdź do zakładki: Moje konto > Ustawienia > Płatności Vikinga.
2. Dodaj kartę płatniczą.
3. Przejdź do Moje karty i wybierz numer, dla którego chcesz włączyć usługę. Użyj przycisku Aktywuj subskrypcję, a następnie wybierz metodę płatności: Moja karta płatnicza.
Jeśli masz Punkty Vikinga, to właśnie z nich pobierzemy środki w pierwszej kolejności. Przy ich braku – transakcja zostanie uzupełniona z Twojej karty.
1. Przejdź do Moje karty i wybierz numer, dla którego chcesz włączyć usługę. Kliknij Aktywuj subskrypcję, a następnie wybierz metodę płatności: Środki z Twojego salda.
2. W momencie comiesięcznego pobrania środków z salda, poziom salda musi być równy co najmniej wartości oferty! W przeciwnym razie aktywacja nie będzie możliwa.
Doładowanie następuje w ostatnim dniu ważności aktualnego pakietu, między 9:00 a 15:00. Jeśli płatność się nie powiedzie, spróbujemy ponownie po 4 godzinach. Kolejna nieudana próba wyłączy usługę (dla danego numeru) – ale wcześniej poinformujemy Cię SMS-em.
Doładowania wykonane innymi metodami nie mają wpływu na wyłączenie lub przesunięcie terminu Autodoładowania.
Jeśli chcesz zmienić ofertę, w której ma się wykonywać Autodoładowanie (np. masz Perfekt Match, a chcesz korzystać z Ekstra Match), wystarczy wyłączyć usługę i przy jej ponownym uruchomieniu wybrać interesującą Cię ofertę.
Pamiętaj – przy zmianie planu na niższy z Oferty POD PRĄD stracisz skumulowane GB.