Company logo

Pakiety Internet Świat - pakiety międzynarodowe

Czym jest Pakiet Internet Świat?

Jest to dodatkowy pakiet internetu, dostępny wyłącznie w ofercie POD PRĄD, z którego możesz korzystać poza granicami Polski i Unii Europejskiej wyłącznie w wybranych krajach.

Jakie pakiety są dostępne?

Dostępne są trzy rodzaje Pakietu Internet Świat:

    • 300 MB - 50 PLN
    • 1 GB - 100 PLN
    • 5 GB - 150 PLN.

Ważność pakietu, to 14 dni. Jeśli wykorzystasz pakiet szybciej i chcesz zakupić ponownie taki sam, skontaktuj się z naszym Helpdeskiem.

Jak kupię pakiety?

Pakiety kupisz bezpośrednio ze swojej Viking App. Zobacz, że to łatwizna:

    1. Zaloguj się do Viking App.
    2. Kliknij “Kup pakiet” w “Internet i roaming”.
    3. W “Dodatkowych pakietach” wybierz pakiet, który Cię interesuje.
    4. Opłać swój zakup jedną z dostępnych metod.

W których krajach wykorzystam pakiety?

Pakiet Internet Świat wykorzystasz podczas podróży do następujących krajów: Armenia, Bangladesz, Białoruś, Bośnia i Hercegowina, Chiny, Czarnogóra, Egipt, Gruzja, Indie, Indonezja, Izrael, Japonia, Jersey, Kanada, Katar, Kuwejt, Malezja, Nowa Zelandia, Południowa Afryka, Korea Południowa, Rosja, Serbia, Sri Lanka, USA, Szwajcaria, Tajlandia, Tunezja, Turcja, Ukraina i Wietnam.

Już od 24.10.2025 r. będą dostępne dodatkowe kraje, takie jak:
Albania, Argentyna, Australia, Brazylia, Chile, Dominikana, Ekwador, Hong Kong, Kazachstan, Kenia, Kirgistan, Kolumbia, Macedonia, Madagaskar, Maroko, Taiwan, Wielka Brytania, Zjednoczone Emiraty Arabskie.

Do jakiej sieci się podłączyć, by skorzystać z pakietu?

Najlepiej aktywować pakiet jeszcze w Polsce, zanim znajdziesz się w strefie roamingu (pamiętaj jednak, że 14 dni ważności biegnie dla nas od momentu zakupu). Jesteś już za granicą? Żeby uniknąć dodatkowych opłat za korzystanie z internetu poza pakietem, połącz się z dostępną siecią wifi, kup pakiet i zaczekaj na sms z potwierdzeniem aktywacji. Uruchomienie pakietu może zająć do 24 godzin, chociaż zwykle dzieje się to dużo szybciej

Jak sprawdzę stan pakietu?

Stan zużycia pakietów sprawdzisz na internetowym Koncie Vikinga oraz za pomocą kodu *580#.