Pomoc i wsparcie

Doładowania

W jaki sposób mogę doładować kartę SIM?

Swoją kartę SIM możesz doładować na kilka sposobów:

1. uruchamiając autodoładowanie - dzięki temu rozwiązaniu doładowanie jest wykonywane raz w miesiącu, system sam sprawdza, na kiedy przypada ostatni dzień aktualnego doładowania, dzięki czemu optymalnie wykorzystujesz to, za co płacisz i masz pewność, że Twój skumulowany internet nie przepadnie. Autodoładowanie włączysz tu, dodając kartę płatniczą i wskazując ofertę.

2. poprzez aplikację Viking App zainstalowaną na Twoim smartfonie: kartą Miastercard/VISA, szybkim przelewem Dotpay lub z uzbieranych Punktów Vikinga

3. po zalogowaniu do konta, poprzez stronę www.mobilevikings.pl – kliknij przycisk „Doładuj konto” widoczny w prawym górnym rogu, a następnie wybierz, który numer z listy ma zostać doładowany (w przypadku posiadania kilku numerów). Możesz wybrać jedną z metod płatności:

  • karta płatnicza (system płatności online kartą Mastercard/VISA) - wprowadź numer karty, datę jej ważności oraz kod CVC, który znajduje się na odwrocie - możesz od razu zapamiętać kartę i zlecić autodoładowanie.
  • przelew internetowy Dotpay - zostaniesz przekierowany do strony wyboru Twojego banku. Wybierz swój bank, uzupełnij dane do logowania i wykonaj przelew online.
  • Punkty Vikinga – płatność Punktami Vikinga, otrzymanymi jako bonus w programie ‘Darmowe doładowania’. Jeśli nie masz wystarczającej liczby punktów, możesz podzielić płatność i wykorzystać je jako zniżkę do doładowania. Płatność uzupełnisz drugą metodą - kartą kredytową lub przelewem internetowym.

4. bez logowania do konta, poprzez stronę www.mobilevikings.pl – wybierasz przycisk „Doładuj konto” widoczny w prawym górnym rogu strony. W formularzu płatności zostaniesz poproszony o wprowadzenie numeru do doładowania, a także adresu mailowego, na który ma zostać wysłane potwierdzenie płatności. Dostępne metody płatności, to:

  • karta płatnicza (system płatności online kartą Mastercard/VISA) - należy wprowadzić numer karty, datę jej ważności oraz kod CVC, który znajduje się na odwrocie.
  • przelew internetowy Dotpay - zostaniesz przekierowany do strony wyboru banku. Wybierz z listy swój bank, uzupełnij dane do logowania i dokonaj przelewu online.

Możesz również doładować saldo dowolną kwotą, wybierając kwotę z zakresu 5 zł - 300 zł. Takie środki możesz wykorzystywać na usługi zgodnie z Cennikiem. Środki z doładowania dowolną kwotą są ważne tak długo, jak ważny jest Twój numer, takie doładowanie nie przedłuża ważności karty.

Czy ta odpowiedź była pomocna? tak nie   13 z 20 uznało to za pomocne
Masz więcej pytań? Skontaktuj się z nami! Powrót do Pomoc i wsparcie