Pomoc i wsparcie

Doładowanie SMS

Jak doładować konto przez SMS?

W JAKI SPOSÓB AKTYWOWAĆ METODĘ DOŁADOWANIE SMS?

Metodę Doładowanie SMS możesz aktywować w zakładce: "Moje konto" > "Moje konto" > "Płatności Vikinga". Usługę włączysz wprowadzając i zatwierdzając dane Twojej karty płatniczej Visa lub Mastercard.

JAK DOŁADOWAĆ SMSEM MOJĄ KARTĘ SIM?

Jeśli chcesz doładować kartę SIM działającą w taryfie Minuty + SMS + Internet, wyślij bezpłatnego SMSa pod numer 234 o treści:

  • "Doladuj 19" – aby doładować swoje konto ofertą Viking 19 standard
  • "Doladuj 29" – aby doładować swoje konto ofertą Viking 29 standard
  • "Doladuj Nolimit 25" - aby aktywować na koncie ofertę No Limit za 25 zł
  • "Doladuj Nolimit 39" - aby aktywować na koncie ofertę No Limit za 39 zł.

W przypadku doładowań z oferty No Limit, za każdym razem konieczne jest odczekanie na sms informujący o pełnej aktywacji oferty, w przeciwnym razie może dojść do sytuacji, w której uruchomienie usługi nie będzie możliwe.

Możesz również doładować swoją kartę na Internet Mobilny, wysłając SMSa na 234 o treści:

  • "Doladuj 15" - aby doładować konto za 15 zł - 15 GB
  • "Doladuj 35" - aby doładować konto za 35 zł - 40 GB

CZY DANE MOJEJ KARTY PŁATNICZEJ SĄ BEZPIECZNE?

Dane Twojej karty płatniczej nie są przechowywane przez Mobile Vikings. Cały proces płatności jest bezpieczny i przebiega przez system Adyen (Dotpay), podobnie jak w przypadku standardowych doładowań.

JAK SZYBKO JEST REALIZOWANE DOŁADOWANIE SMS?

Metoda płatności działa w czasie rzeczywistym, doładowanie pojawi się na Twoim koncie zaraz po wysłaniu przez Ciebie SMSa. Twoja karta płatnicza lub saldo Punktów Vikinga zostaną obciążone zgodnie z wartością doładowania.

DLACZEGO POBIERANA JEST OPŁATA W WYSOKOŚCI 0,99 ZŁ, SKORO USŁUGA JEST BEZPŁATNA?

System płatności, w celu zweryfikowania, czy Twoja karta płatnicza jest aktywna, zablokuje kwotę 0,99 zł, która następnie zostanie Tobie zwrócona.

JAKI JEST KOSZT WYSŁANIA SMSA NA NUMER 234?

SMS jest całkowicie darmowy, również jeśli wysyłasz go korzystając z roamingu zagranicznego.

JAK ZREZYGNOWAĆ Z USŁUGI DOŁADOWANIE SMS?

Metodę płatności możesz w każdej chwili wyłączyć w zakładce: "Moje konto" > "Moje konto" > "Płatności Vikinga". W przypadku zmiany zdania, możesz ponownie włączyć usługę w tym samym miejscu.

CHCĘ UŻYĆ NOWEJ KARTY PŁATNICZEJ, CO TERAZ?

W każdej chwili możesz usunąć przypisaną kartę płatniczą i zamiast niej wprowadzić nowy rodzaj karty.

MOJA KARTA PŁATNICZA WKRÓTCE UTRACI LUB JUŻ UTRACIŁA WAŻNOŚĆ

Zostaniesz powiadomiony o zbliżającym się końcu ważności Twojej karty płatniczej mailowo. Również tą drogą otrzymasz informację, gdy karta płatnicza utraci ważność.

MOJE DOŁADOWANIE SMS NIE DOSZŁO DO SKUTKU. DLACZEGO?

Istnieje kilka powodów, dla których Doładowanie SMS mogło nie zostać zrealizowane:

  • Twoja karta płatnicza jest nieaktywna
  • brak wystarczających środków na karcie płatniczej (upewnij się, że posiadasz kwotę doładowania + 0,99 zł na zabezpieczenie transakcji)
  • błędna treść SMSa doładowującego.

CZY DOŁADOWANIE SMS MOŻE ZOSTAĆ ZREALIZOWANE PUNKTAMI VIKINGA?

Podczas aktywacji karty płatniczej, będziesz mógł zaznaczyć, aby w pierwszej kolejności pobierane były Punkty Vikinga dostępne na Twoim koncie.

CZY MOGĘ DOŁADOWAĆ KONTO DOWOLNĄ KWOTĄ?

W przypadku kart SIM w taryfie Minuty + SMS + Internet, konto możesz doładować wyłącznie kwotami: 19 zł lub 29 zł oraz aktywować ofertę Viking 25 No Limit i Viking 39 No Limit.

Dla karty działającej w taryfie Internet Mobilny, możliwe są kwoty doładowania: 15 zł lub 35 zł.

NIE OTRZYMAŁEM SMSA POTWIERDZAJĄCEGO OTRZYMANIE DOŁADOWANIA

Jeśli nie otrzymałeś SMS z potwierdzeniem, sprawdź koniecznie saldo swojego konta. Saldo możesz sprawdzić krótkim kodem *101#, poprzez aplikację Viking App (saldo może zostać odświeżone z opóźnieniem) lub przez stronę www.

Czy ta odpowiedź była pomocna? tak nie   11 z 12 uznało to za pomocne
Masz więcej pytań? Skontaktuj się z nami! Powrót do Pomoc i wsparcie