Pomoc i wsparcie

Ustawienia

Jak mogę włączyć blokadę Usług Premium?

Usługi Premium to wszelkiego rodzaju usługi o podwyższonej opłacie:

  • połączenia na Numery Specjalne (SMS, MMS, głosowe, wideo)
  • przychodzący SMS/MMS Specjalny
  • WAP Specjalny
  • serwisy strumieniowej transmisji wideo
  • dostęp do numerów infolinii i serwisów audioteksowych.

Blokadę usług Premium możesz włączyć poprzez aplikację Viking App lub bardziej tradycyjnie, kontaktując się z nami z zarejestrowanego adresu mailowego i zlecając uruchomienie blokady.

Jeśli nie zlecałeś uruchomienia całkowitej blokady, to na Twoim numerze od 12.12.2018 r. włączony jest limit - w ciągu jednego miesiąca możesz korzystać z usług Premium do poziomu 35 zł. Ustanowienie takiego limitu ma związek ze zmianami w prawie telekomunikacyjnym. Limit ten można zmienić lub usunąć po kontakcie z Helpdeskiem.

Czy ta odpowiedź była pomocna? tak nie   35 z 43 uznało to za pomocne
Masz więcej pytań? Skontaktuj się z nami! Powrót do Pomoc i wsparcie