Pomoc i wsparcie

Zamówienie karty SIM

Jak zamówić kartę SIM?

Jeżeli chcesz zamówić kartę SIM, kliknij przycisk "Zostań Vikingiem" oraz zaznacz, czy chcesz otrzymać kartę z nowym numerem, czy przenieść dotychczasowy numer. Następnie wybierz wartość pierwszego doładowania, które będziesz mógł wykorzystać po aktywacji karty. Kolejnym krokiem jest uzupełnienie formularza zamówieniowego, w którym wprowadzane są dane rejestracyjne. Zwróć uwagę na to, że w przypadku przeniesienia numeru, konieczne jest wprowadzenie takich danych, na jakie numer jest zarejestrowany u aktualnego operatora, w przeciwnym razie przeniesienie nie będzie mogło zostać sfinalizowane. Ostatnią rzeczą, którą należy wykonać w związku z zamówieniem, jest opłacenie wybranego doładowania.

W międzyczasie, na Twój adres mailowy zostanie wysłany link do aktywacji konta, a także wiadomość potwierdzająca finalizację zamówienia.

Karta zostanie wysłana pod wskazany adres w ciągu jednego dnia roboczego. Dostarczenia przesyłki możesz spodziewać się w ciągu 5 dni roboczych w przypadku listu zwykłego, w ciągu 2 dni roboczych - jeśli wybierzesz dostawę listem priorytetowym oraz w ciągu 1 dnia roboczego dla dostawy kurierem. W przypadku dostawy karty kurierem, przygotuj dowód osobisty - kurier uzupełni na jego podstawie oświadczenie dotyczące rejestracji numeru, dzięki temu numer zostanie uznany za zarejestrowany, gdy tylko oświadczenie zostanie zwrócone przez DPD do naszego biura.

Karta może zostać aktywowana dopiero po dokonaniu rejestracji. Rejestracji dokonasz na jeden z kilku sposobów:

  • w dowolnym salonie Play (tu znajdziesz mapę salonów)

  • w dowolnej placówce Poczty Polskiej

  • poprzez bankowość elektroniczną Millennium - wszyscy posiadacze internetowego konta w tym banku mogą zarejestrować kartę bez wychodzenia z domu. Wystarczy zalogować się do systemu transakcyjnego banku i odszukać opcję rejestracji numeru na kartę. System poprosi o wprowadzenie numeru PESEL, numeru telefonu i numeru karty SIM

  • w naszym biurze we Wrocławiu, przy ul. Tęczowej 13/210 (poniedziałek - piątek 9:00 - 18:00)

Do rejestracji zabierz ze sobą dokument tożsamości oraz numer karty sim (znajdziesz go po zalogowaniu się do swojego Konta Vikinga na www.mobilevikings.pl, w zakładce "Dane SIM") lub na odwrocie karty.

Jeśli posiadasz już Vikingową kartę SIM i chciałbyś dokonać zamówienia kolejnej, wystarczy, że zalogujesz się do swojego konta i w zakładce "Moje konto" klikniesz przycisk "Zamów nową kartę SIM". Pamiętaj o tym, że jeżeli Twoje dane zostały już zweryfikowane przez kuriera lub po wizycie w salonie Play, każde kolejne zamówienie zostanie zrealizowane w oparciu o potwierdzony profil cyfrowy i nie będzie już konieczności ponownej weryfikacji.

Czy ta odpowiedź była pomocna? tak nie   22 z 25 uznało to za pomocne
Masz więcej pytań? Skontaktuj się z nami! Powrót do Pomoc i wsparcie